اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • مصاحبه با دکتر فاطمه صفایی نیک، تنها فوق تخصص ریه در غرب استان تهران

    دکتر فاطمه صفایی نیک، دانش آموخته فوق تخصص ریه از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و هم اکنون در شهرستان شهریار در رسته پزشکی خود مشغول به فعالیت و طبابت هموطنان گرامی می باشد. بهره مندی از علم به روز و صبر و حوصله در معالجه و مداوای بیماران از ویژگی های برجسته ایشان محسوب می شود. از جمله خدمات تشخیصی و درمانی که ایشان در حوزه تخصصی خود ارائه می دهد ،می توان از تست های ریوی شامل تست ورزش شش دقیقه ای، نوار ریه(اسپیرومتری)و تست بادیباکس نام برد.با این رویکرد خبرنگار روزنامه جام جم البرز با این پزشک حاذق و توانمند گفتگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

    1402/8/24

    چه فاکتوری موجب شده که بیماران، شما را به عنوان پزشک خود انتخاب کنند؟

    مهمترین عامل مطمئنا لطف و ابراز رضایت همیشگی مراجعه کنندگان می باشد و در مجاورت این فاکتور مهم ،همواره سعی بر آن داشتم که از تمام توانمندی های خود بویژه از آنجا که متخصص داخلی نیز هستم، علاوه برمشکلات ریوی، برای بیماران به کار بگیرم.

    نقطه عطف درمان پس از تشخیص، فالوآپ (پیگیری) بیمار است که همواره تلاش بر آن داشتم این موضوع را به بهترین نحو و از طریق روش های ارتباطی مختلف با بیماران انجام دهم که گواه این ادعا، اظهارات آنها می باشد که دائما عنوان می کنند که کاملا پیگیر وضعیتشان هستم و دلسوزانه، زمان می گذارم. دراین مورد نهایت ابراز رضایت و خوشحالی برای خودم نیز فراهم خواهد شد.

    بهترین خاطره ای که از دوران کاری خود به یاد دارید را برای مخاطبان جام جم البرز تعریف کنید.

    در درمان می توان خاطرات خوب و بد زیادی را جستجو کرد. یکی از بهترین خاطرات که دائما به دنبال تکرار آن در ذهنم هستم و موجب رفع خستگی، فشار محیط و آرامشم می شود ، مربوط به دوران کرونا است. یکی از بیماران، خانم بارداری بود که به خاطر ابتلا به کرونای شدید در بخش آی سی یو بستری شده بود و وضعیت جسمی وخیمی داشت، در اصطلاح پزشکی به این وضعیت اینتوبه گفته می شود که عملا به کمک دستگاه، نفس می کشید؛ اگرچه مادر در وضعیت کما قرار داشت ،ولی جنین کاملا سالم بود. تصور من این بود که برای درمان عضوی از خانواده خود تلاش می کنم. خوشبختانه، تلاش های بنده و تیم پزشکی و پرستاری نتیجه داد. ما توانستیم این مادر را که کودکی در شکم داشت، نجات دهیم. زمانی که حال بیمار بهبود یافت و لوله تنفسی را از دهان بیمار خارج کردند و او به زندگی برگشت، بهترین خاطره دوران کاری من است.

    ساعات فعالیت و راه های ارتباطی با کلینیک تحت مدیریت خود را بفرمایید.

    ساعت کاری: روزهای زوج از ۱۶ لغایت ۲۰

    نشانی: شهریار، خیابان ولیعصر، کوچه پروین اعتصامی، ساختمان پزشکان مرکزی ۲

    شماره تماس: ۰۲۱۶۵۲۵۱۲۵۶

    برچسب ها

    دکتر فاطمه صفایی نیک

    فوق تخصص ریه

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "