سید باقر میری، مدیر املاک شهرک:

سربلندی املاک شهرک در خانه دارشدن مردم بوده است

املاک شهرک، در منطقه ملارد واقع شده است. این دفتر مشاوره توسط سید باقر میری در سال ۱۳۹۳ تاسیس گردید. طی نزدیک به یک دهه فعالیت، رفتار و منش صادقانه از سوی مدیریت این مجموعه همواره به عنوان اصل مهم و بنیادین لحاظ گردیده است. در واقع رعایت اصول مشتری مداری برای مشتریان و مراجعه کنندگان بسیار رضایت بخش بوده است. در همین ارتباط جام جم البرز گفتگویی را با این مدیر اخلاق مدار و ساعی انجام داده که در ادامه می آید:

1402/8/24

از خدمات قابل ارائه به مشتریان و نیز پتانسیل سرمایه‌گذاری در این منطقه توضیح فرمایید.

دفتر املاک شهرک در زمینه مشاوره امور مربوط به خرید و تهاتر آپارتمان، زمین و باغ وفعالیت دارد. همچنین امور حقوقی مجموعه را بنده انجام می دهم که به صورت تجربی آموزش دیده ام.

در همه مناطق کشور از جمله منطقه ملارد، پتانسیل سرمایه گذاری وجود دارد‌. اما متاسفانه شهرداری ملارد فقط برای دو طبقه، مجوز ساخت و ساز صادر می نماید.

با توجه به اهمیتی که به مشتری مداری می دهید، باید میزان رضایتمندی مشتریان از عملکرد شما بالا باشد؛ در این خصوص چه صحبتی دارید؟

اکثر نظرات کاربران در صفحات گوگل حاکی از میزان رضایتمندی بالای آنان است. گرچه قطعا نمی توان صد درصد مردم را راضی نگه داشت. زیرا کار ما به گونه ای است که باید قاطعیت داشته باشیم و طبق قرارداد عمل نماییم.

در کل سعی مان بر همراهی با مشتریان می باشد. اگر مراجعه کننده ای وضعیت مالی خوبی نداشته باشد با او همراهی می کنیم.  در بسیاری از مواقع برای تمدید قرارداد هزینه ای دریافت نمی شود مگر هزینه ای که در سامانه اتحادیه مقرر گردیده است.  

یک خاطره خوب از مشتریانی که از کار شما رضایت داشتند، بگویید.

در سال ۱۴۰۰یک مشتری به ما مراجعه کرد که پس از جستجوهای بسیار نتوانسته بود، ملکی برای رهن پیدا کند. پس از صحبت با همان مبلغ رهن و اخذ وام، برای ایشان آپارتمان خریداری کردیم. موارد فراوانی با شرایط مشابه داشته ایم که از طریق وام موفق به خرید خانه برای مشتریان شده ایم. خداوند بزرگ را سپاسگزارم که در این گونه موارد سربلند عمل نموده ام. به طور کلی سربلندی املاک شهرک در خانه دارشدن مردم بوده است.

نشانی و راه های ارتباطی با املاک شهرک را بیان نمایید.

نشانی: ملارد-بلوار رسول اکرم-خیابان سعدی-ورودی مجتمع نور-ضلع شرقی-املاک شهرک

شماره همراه:۰۹۱۲۶۱۳۱۶۴۹

شماره تماس تلفن ثابت: ۰۲۱۶۵۳۹۳۵۷۰

پیج اینستاگرام:

@amlakshahraknoor

ایمیل:

amlakshahraknoor@gmail.com

 

برچسب ها

سید باقر میری

املاک شهرک

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "