اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • محمد علی عسسی، مدیر هلدینگ بارنگ سفیر نیلی:

    بزرگترین چالش فروش آنلاین، تشخیص فروشگاه معتبر است

    افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ محمد علی عسسی، مدیر هلدینگ بارنگ سفیر نیلی جلب می‌ نماییم:

    1402/8/25

    ضمن معرفی برند تخصصی خود در رابطه با زمینه فعالیتتان نیز توضیح فرمایید.

    بنده مالک برند رنگ و ابزار دات کام هستم و در زمینه ‌های مختلفی از جمله رنگ و ابزار نقاشی، ساختمانی، هنری، پتینه چوب و صنعتی فعالیت می‌ کنم. برند ما حدود ۶ سال است که تاسیس گردیده و خدمات خود را به سراسر ایران ارائه می ‌دهد. همچنین، تمامی محصولات را به دورترین نقاط ایران نیز ارسال می ‌کنیم.

    در زمینه فروش آنلاین با چه چالشهایی مواجه هستید؟

    در زمینه فروش آنلاین، بزرگترین و چالش برانگیزترین مسئله‌ ای که با آن روبرو هستیم، عدم تشخیص مصرف‌ کنندگان از فروشگاه‌ های فیک و واقعی است. این امر منجر به بروز کلاهبرداری‌ هایی شده است که در سال‌ های اخیر رخ داده و شفافیت کافی از سوی دولت ارائه نشده است.

    اخیراً از طریق پیامک ‌ها، هشدارهایی به مردم داده می‌ شود. فروشگاه‌ هایی که مانند ما در زمینه تخصصی فعالیت می ‌کنند، آسیب‌ های قابل توجهی دیده ‌اند. اما فروشگاه‌ هایی که به صورت پلتفرم عمل می‌ کنند، محصولاتی را به فروش می ‌رسانند که کیفیت مطلوب ندارند و به عنوان فروشنده، کیفیت مناسبی به مشتریان ارائه نمی‌ دهند. به طور عملی، آن ها هیچ گونه گارانتی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش واقعی را ارائه نمی ‌کنند، و اگرچه شاید ادعا کنند اما هیچ ضمانتی برای برگشت محصولات معیوب وجود ندارد.

    درخصوص خدمات پس از فروش مجموعه خود برای مخاطبان ما بگویید.

    ما به عنوان یک فروشگاه و مجموعه، به مشتریان خدمات پشتیبانی بسیار خوبی ارائه می‌ دهیم و ضمانت بازگشت محصول بدون قید و شرط به مدت ۷ روز را برای آن ها در نظر گرفته ایم. با این حال، به دلیل وجود این مشکلات، با مسائل متعدد دیگری مواجه شده‌ ایم. شکایت‌ هایی که در زمینه اعتماد الکترونیکی به وجود می ‌آید، مراحل پیچیده‌ ای برای حل آن وجود دارد. فروشگاه‌ هایی که در ارائه خدمات، مشکل دارند و مشتری نمی ‌تواند حقوق و مزایای خود را دریافت کند، باعث ایجاد بدبینی در مصرف ‌کنندگان نسبت به خرید آنلاین شده است.

    به منظور سهولت در فرآیند فروش آنلاین چه اقداماتی انجام داده اید؟

    ما برای بنا نهادن پایه‌ فروش آنلاین خود، اتاق‌ های نمایشگاهی مختلفی را ایجاد کرده ایم، در حقیقت می‌ خواستیم تنها به صورت آنلاین فعالیت نماییم. در حال حاضر، یک شوروم مرکزی در منطقه ۵ تهران راه‌ اندازی کرده ‌ایم و قصد داریم تا شوروم‌ های حضوری خود را در سراسر ایران گسترش دهیم. در واقع نباید به راحتی مجوزها و درگاه‌ های پرداخت ارائه شود. اگر کسی واقعا تلاش کند، در عرض  مدت زمان بسیار کوتاهی می‌ تواند مجوز فروش آنلاین را از اینماد، حتی بدون داشتن ثبت مالیاتی دریافت کند.

    به این سادگی، سایت فروشگاه بالا می‌ آید و فرد می‌ تواند محصولاتی را در آن قرار داده و به فروش برساند، که عملاً می ‌تواند کلاهبرداری کند و تنها پول را از خریدار دریافت کند و هیچ محصولی نیز ارسال نکند. بنابراین نباید مجوزها به سادگی صادر شود. باید مردم بدانند که شخصی که به صورت تخصصی محصولات را به فروش می رساند، حتما با پلتفرمی که انواع محصولات را ارائه می‌دهد، تفاوت دارد.

     برای ارائه خدمات پشتیبانی پس از خرید، از چه روش‌هایی استفاده می ‌کنید؟

    فروشگاه ما علاوه بر تخصصی بودن، پشتیبانی حرفه ‌ای نیز برای مشتریان در نظر می گیرد. مشتری می‌ تواند در رابطه با همه محصولات با ما تماس بگیرد. به علاوه آنان می توانند با پشتیبانی‌های پیام‌ رسانی یا از طریق ورود به سایت، ارتباط برقرار کنند. همچنین، در صفحات اجتماعی ما، آموزش ‌های لازم را قرار داده‌ ایم تا مشتری بتواند تشخیص دهد که آیا محصولی که قصد خرید آن را دارد، کاربرد مورد نظر خود را دارد یا خیر. او می‌ تواند به هر طریقی که تمایل دارد، به صورت حضوری یا آنلاین با ما ارتباط برقرار کند. قبل از خرید، اطلاعات کاملی دریافت می ‌کند و می‌ تواند محصول مورد نیاز خود را خریداری کند. در پایان اعلام می کنم که در مجموعه ما پشتیبانی پس از خرید نیز انجام می پذیرد.

     

     

    برچسب ها

    محمد علی عسسی

    هلدینگ بارنگ سفیر نیلی

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "