اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • آنچه درباره پوستتان نمی‌دانید، شوکه خواهید شد!

    1402/8/25

    افتخار این را داشتیم تا با دیگر در خدمت جناب دکتر علیرضا رادفر عزیز،پزشک حاذق فعال درحوضه پوست مو و زیبایی در استان البرز باشیم؛ توجه شما را به این مصاحبه اختصاصی جلب می‌نماییم:

     

    جناب دکتربرای مخاطبان جدید ما مجدد خودتان ‌را معرفی بفرمایید؟

    دکتر علیرضا رادفرهستم.

    از سال۱۳۸۵در فیلد زیبایی مشغول به کارهستم، همچنین برای تکمیل صحبت باید بگویم درحوزه درمان انواع بیماری‌های پوستی، تزریق فیلرو بوتاکس دیگراعمال زیبایی و جوانسازی همچون بلفاروبلاستی و لیفت با نخ فعالیت گسترده دارم.

    آقای دکتر طرف قرارداد با همه بیمه‌ها هستید؟

    خیر،کارهای زیبایی تحت پوشش بیمه نیست ولی داروها را با بیمه‌ها طرف قرارداد هستیم.

    اگر بیمه تکمیلی داشته باشن برای بیمه گواهی صادر میکنیم.

    امکان ویزیت حضوری در منزل را دارید؟

    خیر ویزیت در منزل نداریم حتی اورژانسی.

    مشاوره تلفنی انجام می‌دهید؟

    بله،در مطب برای زیبایی مشاوره رایگان انجام می‌دهیم.

    آنچه درباره پوستتان نمی‌دانید، شوکه خواهید شد!

    پوست، یکی از بزرگترین ومهمترین اعضای بدن ماست که عملکرد بسیاری درحفظ سلامتی و زیبایی ما دارد و اولین سد دفاعی بدن ما را تشکیل میدهد. اما آیا می‌دانستید که پوست شما می‌تواند دچار تغییراتی شود  که شما حتی از وجود آنها خبر ندارید؟ با گذشت زمان  کلاژن و الاستین  پوست کاهش یافته که این باعث افتادگی و چروک شدن پوست شما میشود و این امر باعث ازبین رفتن شادابی و جوانی پوست میگردد که ما در مجموعه های درمانی خود سعی در کند کردن و معکوس کردن این روند داریم که با روش های مختلف انجام میشود.

    یکی دیگر از تغییرات پوست شما لکه‌هایی و ضایعات پوستی هستند که به طورطبیعی روی پوست شما تشکیل می‌شوند و ممکن است در برخی ازمواقع به دلیل رنگ و شکل آنها، شما را شوکه کنند.به عنوان مثال،زگیل‌هایی که به صور مختلف در نقاط متفاوت بدن دیده می شوند.

    یا خطوط و لکه های ریز و روشن که روی پوست شما دیده می‌شوند،این خطوط معمولاً در نواحی ازپوست که بیشتر درمعرض نور خورشید هستند،مشاهده می‌شوند وممکن است به دلیل تولید بیشترملانین در این ناحیه‌ها شکل گیرد.

    جناب دکتر در مورد زگیل پوستی توضیحی بفرمایید.

    زگیل پوستی یکی ازمشکلات پوستی رایج است که می‌تواند بر روی صورت، گردن و دیگر قسمت‌های بدن ظاهر شود.  که دلیل تشکیل آنها نوعی ویروس می باشد. زگیلهای معمولی که در کودکان بوجود می اید اصولا خود محدود شونده بوده و حتی بدون درمان ممکن است بعد از مدتی ازبین بروند.

    زگیل آلت تناسلی چیست و راه‌های جلوگیری ازآن را توضیح دهید.

    زگیل آلت تناسلی یکی از مشکلات شایع در جامعه است که می‌تواند برای افرادی که در سنین فعالیت  جنسی هستند  مشکلات جدی ایجاد کند.زگیل آلت تناسلی به معنای عفونت آلت تناسلی است که می‌تواند درهردو جنس رخ دهد.این عفونت می‌تواند،از طریق روابط جنسی، استفاده از وسایل جنسی آلت تناسلی یا حتی از طریق تماس با پوست آلت تناسلی انتقال یابد.برای جلوگیری از زگیل آلت تناسلی، اولین قدم مهم تمیزی و بهداشت شخصی است و دقت در ارتباطات جنسی  و اگر لیزر موهای زاید انجام میدهید حتما محل تمیز باشد و رعایت تمام موارد بهداشتی و ضد عفونی کردن وسایل رو رعایت کنند  استفاده ازلوازم بهداشتی شخصی مانند حوله و لباس زیر تمیز و خشک می‌تواند به حفظ بهداشت آلت تناسلی کمک کند.همچنین استفاده از کاندوم هنگام روابط جنسی میتواند باعث کاهش احتمال ابتلا گردد تاکید می کنم باعث کاهش احتمال ابتلا نه جلوگیری کامل، بهترین روش استفاده ازواکسن‌های مناسب برای جلوگیری ازعفونت‌هایی مانند هپاتیت B وHPVنیز توصیه می‌شود. بهترین زمان شروع واکسیناسیون ۹ الی ۱۱ سالگی است. قابل به ذکر است، واکسیناسیون نه تنها مانع ابتلا به زگیل تناسلی میگردد بلکه ابتلا به سرطان رحم در خانمها و‌پروستات در آقایون را به شدت کاهش میدهد.

    جوشها یکی دیگر از مشکلات  متداول پوستی میباشد که معمولاً به دلیل افزایش تولید چربی در پوست، ترشح بیش از حد سبوم و آلودگی پوست ایجاد می‌شود. جوش‌ها به شکل سفید، سرسیاه، قرمزی و التهاب در سطح پوست دیده میشوند. جوش های سفید  به دلیل انسداد منافذ چربی پوست و تراکم چربی در زیر پوست ایجاد می‌شود. این نوع جوش‌های سفید کوچک و بدون التهاب هستد.برای درمان آنها، استفاده ازمحصولات ضد  آکنه، تمیزکردن پوست به طورمنظم واستفاده از ماسک‌های طبیعی می‌تواند مفید باشد.جوش های سر سیاه نیز یکی دیگر ازانواع جوش های پوستی است که به دلیل اکسیداسیون ملانین در پوست ایجاد می‌شود که با کنترول سبوم و‌پاکسازی پوست درمان میشوند.

    در آخر از لک و مک و ملاسما میتوان نام برد که بر اثر تولید ملانین بیش از اندازه  به دلایل مختلف ایجاد می گردند که در مراکز درمانی ما به صورت تخصصی درمان میگردند.

    اینجا لازم به یاد آوری هست مجموعه های درمانی ما در تمامی اعمال زیبا سازی و درمانی پوست شما فعال بوده و پذیرای شما همشهریان عزیز میباشند.

    راه های ارتباطی با مجموعه را هم بفرمایید؟

    آدرس مطب زیبایی:

    بنده در دو جا فعال هستم.

    کلینیک مارین: کرج خیابان طالقانی جنوبی ابتدای ۱۶ متری انقلاب بالای شیرینی فروشی لادن طبقه دوم واحد ۴

    09120475839

    برچسب ها

    دکترعلیرضا رادفر

    پوست مو وزیبایی

    پزشک

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "