اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • دستگیری سارق کابل برق نظرآباد

    فرمانده انتظامي شهرستان نظرآباد از دستگیری سارق کابل های برق و کشف 6 فقره سرقت با تلاش ماموران کلانتری 11 این فرماندهی خبر داد.

    1402/8/25

    به گزارش خبرنگار جام جم البرز از نظرآباد ،سرهنگ "فرج اله اسدالهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت کابل های برق در محدوده شهر نظرآباد، بلافاصله از سوی پلیس این شهرستان، موضوع پیگیری و تحقیقات لازم برای شناسایی سارق یا سارقان احتمالی، آغازشد.
    این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران انتظامی کلانتری 11 این فرماندهی، با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی هدفمند، سرانجام موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای در این زمینه شدند.

    وی با اشاره به هماهنگی ماموران با دستگاه قضائی و دستگیری سارق  در یک عملیات موفق پلیسی، خاطرنشان کرد: از مخفیگاه سارق بیش از 50 متر کابل برق کشف و این متهم در تحقیقات تکمیلی  به 6 فقره سرقت کابل برق  معترف گردید.

    فرمانده انتظامي شهرستان نظرآباد در پایان با تأکید بر رعایت هشدارهای پلیسی و تعامل روز افزون شهروندان با پلیس، به منظور پیشگیری از وقوع چنین سرقت هایی در سطح جامعه، افزود: متهم دستگیر شده دراین عملیات، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
    برچسب ها

    نظرآباد

    فرمانده انتظامی نظرآباد

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "