اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • مهندس علی شیری، مدیرعامل تبیین کرد:

    افتخار شرکت آریا صنعت، ساخت صنعت جدید میکسر و کوتینگ پلی اتیلن

    آریا صنعت، به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه طراحی، ساخت میکسر و مخازن پلی اتیلن، پلی پروپیلن و پکیج تزریق فعالیت دارد. به جرات می توان گفت این مجموعه با دارا بودن تیم مهندسی متخصص در سطح کشور بی نظیر است. درهمین ارتباط مهندس علی شیری، مدیرعامل شرکت آریا صنعت در مصاحبه با روزنامه جام جم البرز به بیان فعالیت های شرکت پرداخته است. در ادامه متن گفتگوی این مدیر نوآوراز نظر خوانندگان می گذرد:

    1402/8/27

    شرکت آریا صنعت از چه سالی و با چه اهداف و رویکردهایی تاسیس گردیده است؟

     شرکت آریا صنعت در سال ۱۳۹۰ با نام تجاری آرنیکا پلاست فعالیت خود را آغاز نمود. در تداوم آن، سال ۱۳۹۸ با ورود آقای مهندس یزدان پناه (پیشکسوت در زمینه پروژه های صنعتی، پتروشیمی  و نیروگاهی کشور) رسمیت یافت و با عنوان آریا صنعت، به فعالیت های تخصصی در این حوزه ادامه داد. فعالیت هایی که شامل  طراحی، ساخت میکسرها، مخازن پلی اتیلن، پلی پروپیلن و اجرای پروژه های مرتبط است.

     صنعت پلی اتیلن در جهان و ایران چه جایگاهی دارد؟

    امروزه در قرن ۲۱ با صنعت رو به رشدی مواجه هستیم‌،  که یکی از آن ها گسترش پلیمرها می باشد. در حال حاضر بالغ بر چند صد پلیمر شناخته شده که تعداد محدودی در دنیا مطرح و استفاده می شود.

    پلی اتیلن مقاومت بسیار مطلوبی در برابر مواد شیمیایی و اسیدی مختلف دارد. یکی از  صنایع پر مصرف، مخازن پلی اتیلن است و شرکت آریا صنعت در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارد. مخزن های پلی اتیلن علاوه بر ذخیره سازی، خاصیت میکسر شدن نیز دارند که می توانند در صنایع مختلف شیمیایی، شوینده، پتروشیمی، دارویی و غذایی به کار روند. این مخزن ها، مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد اسیدی دارند و جایگزین بسیار مقاومی برای استیل و کربن استیل ها محسوب می شوند. ولی این صنعت با وجود هزینه های اجرایی پایین آنچنان که شایسته است هنوز شناخته نشده و جایگاه خود را پیدا نکرده است.

    از دستاوردهای خود در این مجموعه و جایگاهی که در کشور حاصل کرده اید، توضیح فرمایید؟

    به جرات اعلام می کنم که در صنعت پروژه های پلی اتیلن و پلی پروپیلن در کل کشور بی همتا هستیم. تیم مهندسی، دستگاه ها و پروژه های مرتبط با آن را مهندسی، طراحی و تولید می کنند.

    البته افراد دیگری نیز در این حوزه به شیوه سنتی فعالیت می کنند و همزن می سازند در صورتیکه تولید میکسرها باید به صورت مهندسی و با رعایت استانداردهایی که درساخت میکسر های استیل به کار می رود، ساخته شود.

    دستگاه ها دارای ۲۴ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش بی قید و شرط است. همچنین موفق به ساخت صنعت جدیدی به عنوان کوتینگ پلی اتیلن شده ایم که پروانه ها کوتینگ می شود و مقاومت کامل نسبت به سایش و فرسایش دارد. در مجموع افتخار ما انجام پروژه هایی مانند انرژی اتمی، صنایع مهمی از قبیل معادن و استخراج لیچینگ، صنایع شیمیایی و شوینده است. با اعتماد به ما این فرصت هر چند کوچک جهت خدمت به صنعت ملی ایران فراهم شده است.

    چشم انداز جنابعالی جهت توسعه و ارتقاء شرکت آریا صنعت در آینده چیست؟

     امیدواریم در آینده نزدیک، دانش بنیان شویم. فعالیتی که در ایران انجام می دهیم، منحصر به فرد است زیرا موجب دگرگونی صنعت خواهد شد. البته تنها یک صنعتگر اهتمام این موضوع را متوجه می شود. با ایجاد شرایطی توانسته ایم میزان تحمل دمای مخازن پلی اتلین را به 100 درجه برسانیم که برای پلی پروپیلن تا ۱۴۰ درجه می باشد.

    به صورت کلی هزینه های اجرای پروژه های میکسر پلی اتیلن در مقایسه با صنایع مشابه بسیار ارزان است و دوام طولانی دارد. فعالیت ما شناخته شده نیست و هزینه تبلیغات بسیار بالا می باشد و برای معرفی کارمان نیاز به مساعدت داریم. در واقع به دنبال اول بودن نیستیم، با شعار بهترین و یا هیچ، به دنبال بهترین بودن هستیم. می خواهیم آن را به تمام صنعتگران معرفی و به یاری خداوند و حمایت مشتریان عزیز این فعالیت را ارتقاء دهیم. این شرکت تاکنون از هیچ وام و حمایتی استفاده نکرده است که از دیگر افتخارات مجموعه محسوب می شود.

    راه های ارتباطی با مجموعه خود را عنوان کنید.

    آدرس: تهران- شهر جدید پرند- شهرک صنعتی پرند- خیابان نوآور 1- پلاک 6

    شماره های تماس:

    5_09128110284

    02156417038

    واتس اپ و تلگرام :

    09383322212

    وب سایت:

    www.ariasaanat.com

    اینستاگرام:

    Arnika_plast

    برچسب ها

    مهندس علی شیری

    شرکت آریا صنعت

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "