اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • شاهین هاشمی، تولیدکننده و مدیرعامل شرکت تبیین کرد:

    تجربه هوای پاک با خدمات شرکت پال تهویه البرز

    شرکت پال تهویه البرز، تولید و تامین کننده فیلتر تهویه مطبوع بسیاری از مجموعه های بزرگ کشور، همچون: نیروگاه اتمی بوشهر، شرکت سوخت راکتورهای هسته ای، بیمارستان های بزرگ مانند: تامین اجتماعی البرز و میلاد و همچنین صنایع غذایی مثل: لبنیات روزانه،هراز و شرکت کاله است. شاهین هاشمی، مدیر جوان و تکنوکرات این مجموعه از سال ۹۱ به صورت رسمی فعالیت خود را با تاسیس شرکت پال تهویه البرز در این حوزه با شعار "با ما هوای پاک را تجربه کنید" آغاز نمود. همکاری و مشارکت با مجموعه های به نام کشور، وجود دفاتر نمایندگی در استان های مختلف و برآورده کردن نیازهای مشتریان بر مبنای خواسته آن ها از ویژگی های برجسته و بارز شرکت پال تهویه البرز به شمار می رود. با این منظر روزنامه جام جم البرز با این مدیر توانمند و زبده گفتگویی انجام داده است که در ادامه ماحصل آن را به تفصیل می خوانید:

    1402/8/27

    از شاخصه ها و امتیازات شرکت پال تهویه البرز به چه مواردی اشاره می کنید؟

    اهتمام و سعی ما بر این است که نیاز مشتری را مطابق با خواسته او برآورده نماییم؛ این موضوع یکی از مزیت های مهم پال تهویه البرز می باشد. بسیاری از همکاران به مشتریان کاتالوگ و بروشور ارائه می دهند ، ولی ما به صورت اختصاصی آنچه مشتری لازم دارد را برای او تولید می کنیم. حتی در بسیاری از موارد با تغییرات در مواد تولیدی مجموعه ، متریال مورد نظر مشتری را تولید کرده ایم. زیرا رضایت مشتری اولویت اساسی شرکت پال تهویه البرز است. در واقع مشتریان با استفاده از خدمات شرکت ما هوای پاک را تجربه می کنند.

    کیفیت محصولات تولیدی این مجموعه را چگونه ارزیابی می کنید؟
    در پاسخ به سوال شما باید به این موضوع اشاره کنم که مشتریان شرکت پال تهویه البرز، شرکت هایی هستند که به سادگی نمی توان به آنها ورود کرد. در حال حاضر با شرکت های خودروسازی مثل: ایرانخودرو، سایپا دیزل، شرکت بن رو و ماموت همکاری می کنیم که لازمه ورود به این مجموعه ها کیفیت بالا می باشد. بنابراین کیفیت تولیدات و خدمات ما مورد رضایت آنها بوده است. شرکت های ذکر شده افتخار دادند که با آن ها همکاری می کنیم؛ البته همچنان سعی داریم که در جهت رشد و بهبود خدمات و تولیداتمان پیشرفت داشته باشیم. در مجموع کار با این شرکت ها یک مهر تایید برای ما محسوب می شود.

     به طور کلی مخاطبین هدف تولیدات و خدمات شما را چه سازمان هایی تشکیل می دهند؟

    به طور کلی هر مکانی که نیاز به هوای تمیز و مطبوع دارد، مانند: صنایع غذایی، بیمارستان ها، نیروگاه های دارویی، کلینیک ها، آزمایشگاه ها از خدمات ما استفاده می کنند و در واقع وجود فیلتر هواساز الزامی خواهد بود.
    نمایندگی ها و دفاتر فروش شرکت پال تهویه البرز در کدام یک از شهرهای کشور استقرار دارند؟ 
    در شهرهای بزرگ که عمدتا مصارف بیشتری داریم، همکارانی هستند که به عنوان نمایندگی مجموعه ما فعالیت می کنند ازجمله این شهرها می توان به: شیراز، اهواز، مشهد، ارومیه، اردبیل، تبریز و اصفهان اشاره نمود.

    رضایتمندی مشتریان از خدمات و تولیدات مجموعه شما به چه میزان است ؟

    این موضوع باید از خود مشتریان پرسیده شود. طی این سال هایی که فعالیت داشته ایم شاید تنها یک درصد مورد بازگشتی داشتیم، آن هم به صورت قطع رابطه همکاری نبوده و مشارکت ما با آن مجموعه ادامه داشته است. به طور کلی مشتریان، محصولات را با رضایت مندی دریافت می کنند.

    مشتریان شرکت پال تهویه البرز، ارگان های دولتی هستند و بنابراین به دنبال ضمانت کالا نیستند، ولی با این وجود محصولات را با ضمانت به آنها ارائه می دهیم. هر موردی که نقص و یا مشکل داشته و عودتی باشد را اصلاح می کنیم به صورتی که رضایت مشتری جلب شود.
    به طور کلی، تولیدات ما مصرفی هستند و بعد از یک دوره کوتاه باید تعویض شوند و امکان تعمیر قطعات وجود ندارد.

    راه های ارتباطی و ساعات فعالیت شرکت پال تهویه البرز را ذکر فرمایید.

    نشانی: کرج- ابتدای جاده مخصوص کرج به تهران-خیابان برق جنوبی-ابتدای خیابان بهار- شرکت پال تهویه البرز
    شماره تماس دفتر:

     ۰۲۶۳۲۳۱۸۲۴۵
    شماره تماس همراه: ۰۹۱۲۴۷۸۷۱۹۹
    وب سایت:

    http://www.PalTA.ir

    برچسب ها

    شرکت پال تهویه البرز

    شاهین هاشمی

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "