اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • تمام زحمات ما برای موفقیت دانش آموزان است

    1402/8/28

    افتخار این را داشتیم تا با جناب تمیزی مدیر موسسه ترنم رجهان البرز گفت و گوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی جلب میکنیم:

    خودتان را برای مخاطبین معرفی نمایید.

    بنده مهدی تمیزی، موسس و مدیرعامل موسسه آموزشی ترنم رجهان البرز هستم.

    در مجموعه شما چه فعالیت هایی انجام می‌شود؟

    در این مجموعه آموزش، تربیت و استعدادیابی دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم انجام میشود.با توجه به شرایطی که اکنون در جامعه وجود دارد دانش آموزان دیپلمشان را گرفته و حتی مدرک لیسانس را هم دریافت میکنند اما فقط و فقط به آمار بیکاران کشور در همه رشته ها اضافه میشود.

    ما در این مجموعه با مشاوره های خبره‌ای که با ما همکاری میکنند از پایه هفتم استعدادیابی دانش آموزان را انجام میدهیم و تمام نتایج در رابطه با استعداد دانش آموزان با اولیا در میان گذاشته میشود.

    برای ورود به مجموعه معدل خاصی در نظر گرفته شده است؟

    آزمون های ورودی در درس های مثل ریاضی، علوم، ادبیات و غیره گرفته میشود‌ و سوالات این آزمون طوری است که استعداد دانش آموزان تا حدودی مشخص میشود و بعد از آن برنامه ریزی هایی که برای آنها انجام میشود تا یک خروجی مطلوب داشته باشند‌؛ بنابراین صرفا معدل دانش آموز ملاک ما نیست.

    مسائل و مشکلاتی که در حوزه کاری شما وجود دارد چه چیزهایی هستند؟

    بنده از سال ۱۳۸۴ کار تدریس انجام می‌دهم و تا الان هم این کار را ادامه داده‌ام ولی متاسفانه اعتماد اولیا بیشتر به سمت مدرسه‌هایی است که تازه شروع به کار کرده‌اندو  از این نظر که رقابت مفیدی که باید داشته باشیم وجود ندارد، مشکلاتی پیش می‌آید.

    پیشنهاد شما برای رفع این موضوع چیست؟

    تجربه من که ۲۰ سال است کار آموزش انجام می‌دهم از کسی که تازه ۳ سال است وارد این کار شده بیشتر است و اداره آموزش و پرورش باید فیلترهای سختگیرانه‌تری برای صدور مجوز اعمال کنند.

    نقش رسانه را چطور می‌بینید؟

    رسانه وظیفه اطلاع رسانی و تبلیغات را به عهده دارد و اگر بتواند به عنوان یک پل ارتباطی بین مجموعه ما و اولیا عمل کند و ما را به آنها معرفی کند بسیار عالی می‌شود.

    حرف پایانی

    امیدوارم بیشترازسال‌های گذشته در بحث آموزش فعالیت داشته باشیم تا بتوانیم استعدادهای بیشتری را کشف کنیم چون در تمام این سال‌ها همه زحمات ما برای موفقیت دانش آموزان بوده است.

    برچسب ها

    مهدی تمیزی

    موسسه آموزشی ترنم رجهان

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "