اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • مشکل اساسی صنف ما حمل و نقل برای ارسال سفارشات می‌باشد

    1402/8/29

    افتخار این را داشتیم تا با جناب آقای احسان جهانبخش مدیریت مجموعه گروه بازرگانی ماهان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛توجه شما را به مصاحبه اختصاصی جلب میکنیم:

    خودتان را برای مخاطبین ما معرفی کنید.

    احسان جهانبخش مدیریت مجموعه بازرگانی ماهان هستم و از سال ۱۳۹۰مشغول به فعالیت در این شغل می باشم، محصولاتی که ما پخش می‌کنیم مستقیماً از تولید به دست مصرف کننده می‌رسد و هم طریق سایت ما و هم پرده سراها و همچنین مریم به صورت مستقیم و انلاین میتوانند خریدشان را از سایت انجام دهند.

    90 درصد کار ما به صورت اینترنتی می‌باشد به این صورت که هم مشتریان وهم فروشگاه‌ها می‌توانند به سایت ما مراجعه کرده و با محصولات ما آشنا شده و سفارش خرید آنلاین انجام بدهند.

    مشکلات و مسائلی که در حوزه کاری شما وجود دارند‌ چه چیز هایی هستند؟

    مشکل عمده و اساسی صنف ما حمل و نقل برای ارسال سفارشات می‌باشد.در کرج فقط یک باربری شعبه دارد که آن هم با هزینه‌های سنگین به سختی از ما بار قبول می‌کند به همین علت باربری در کرج برای مشتری به صرفه نیست و ما بارها را به تهران می‌فرستیم و از آنجا سفارشات مشتریانمان را ارسال می‌کنیم.

    راهکار شما برای این مسائل چیست؟

    برای مدیریت هزینه‌ها ما مجبور هستیم هفته ای یک یا دو بار ارسال بار داشته باشیم در صورتی که ظرفیت ارسال هر روزه را داریم.  مشکل بعدی سرعت پایین اینترنت می‌باشد،  چون بیشتر کار ما به صورت آنلاین است و برای ثبت سفارشات مشتریان دچار مشکل میشویم.

    نقش رسانه ها را چطور میبینید؟

    همه رسانه ها از تلویزیون و سایتهای تبلیغاتی  تا فضای های مجازی خیلی موثر هستند و بنده از سایتهای تبلیغاتی در کار خودم استفاده کرده ام و برایم نتیجه رضایت بخشی داشته است.

    سخن پایانی

    از شما بخاطر طرح خوبی که دارید و برای اطلاع رسانی بهتر کمال تشکر را دارم و از مسئولین خواهشمندم ازتولید کنندگان و فروشندگان حمایت بنمایند تا بخاطر هزینه های سنگین مالیاتی کسب و کارشان را از دست ندهند.

    برچسب ها

    احسان جهانبخش

    مجموعه بازرگانی ماهان

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "