اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد:

    هفته بسیج تبلوری از بازتاب هنرمندانه کارکردهای بسیج در جامعه می باشد

    دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، جمعی از پاسداران و فرمانده هان حوزه های بسیج سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد به مناسبت هفته بسیج با حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان نظرآباد.

    1402/9/1

    به گزارش محمدرضا کارگربرزی خبرنگار جام جم البرز از نظرآباد،در ابتدای این نشست حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان نظرآباد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج  به بسیجیان دریا دل و سلحشور اشاره داشت: بسیج توانسته در عرصه های مختلف علمی ، ورزشی و فرهنگی توانمند ظاهر شود. در زمان کرونا همه به یاد دارند که بسیج چگونه از خودگذشتگی کرده و در مقابله با این ویروس منحوس تلاش های فراوانی کرد. 

    در ادامه سرهنگ پاسدار احمد خدابنده فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد با اشاره به برنامه های این ناحیه در هفته بسیج  مبارک گفت : بسیج از ابتکارات حضرت امام خمینی ره بوده است . اهمیت و جایگاه بسیجی بودن آنجا نمود پیدا می کند که امام خمینی ره خود را یک بسیجی می دانند . 

    وی افزود: بسیجی با به خطر انداختن جان خود در حفظ جان هموطنانش در اتفاقات مختلف مانند وقوع سیل ، زلزله و در دفاع از آرمان‌های انقلاب پیش قدم و ثابت قدم خواهد بود. 

    احمد خدابنده اشاره داشت: حضور بسیج در رزمایش مواسات ، کمک مومنانه  ، اقدامات جهادی و کمک به محرومان یکی از ویژگی های بسیج و بسیجی است.

    شایان ذکر است که در ابتدای این دیدار فرمانده سپاه،  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، پاسداران و فرمانده هان حوزه های سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر با آرمانهای امام  و شهدا تجدید بیعت نمودند.

    برچسب ها

    سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد

    محمدرضا کارگربرزی

    هفته بسیج

    سرهنگ پاسدار احمد خدابنده

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "