اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • اجرای رزمایش جهاد دامپزشکی در مناطق روستایی و محروم استان

    مدیرکل دامپزشکی البرز گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج رزمایش جهاد دامپزشکی در روستا‌های صعب العبور و مناطق محروم استان برگزار می‌شود.

    1402/9/1

    به گزارش جام جم البرز،غلامرضا توکلی گفت: در این رزمایش عملیات مبارزه با انگل‌های خارجی از طریق سم پاشی بدن دام، جایگاه‌های نگهداری دام و همچنین واکسیناسیون و درمان دام‌های عشایری و روستایی با حضور اکیپ‌های واکسیناسیون و درمانی دامپزشکی استان در روستای ایپک از توابع شهرستان اشتهارد به صورت رایگان انجام می‌شود.

    او افزود: هدف از این رزمایش: واکسیناسیون رایگان، سمپاشی رایگان، ضدعفونی رایگان، درمان رایگان و همچنین رهنمود‌های بهداشتی بوده است.

    وی افزود: در این رزمایش از ظرفیت‌های سایر ارگان‌های دولتی و غیردولتی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان، بسیج و گروه‌های جهادی، جهت تسریع خدمت رسانی به این مناطق استفاده می‌شود.

    غلامرضا توکلی تصریح کرد: برگزاری رزمایش‌های جهادی و ارائه خدمات دامپزشکی رایگان از قبیل واکسیناسیون، سم‌پاشی جایگاه و بدن دام، معاینه و درمان دام‌های بیمار و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی - ترویجی به‌منظور توانمندسازی جامعه روستایی و عشایری یکی از اهداف مهم سازمان دامپزشکی به شمار می‌رود که اجرای مطلوب آن سبب رضایتمندی دامداران و مقابله و پیشگیری با بروز بیماری‌های قابل انتقال از حیوانات به انسان خواهد شد.

    برچسب ها

    رزمایش

    مدیرکل دامپزشکی البرز

    هفته بسیج

    غلامرضا توکلی

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "