مردم به مراکز رسمی تخصصی پوست و مو مراجعه کنند

1402/9/4

افتخار این را داشتیم که با اقای دکتر مرتضوی متخصص پوست،مو وزیبایی گفت و‌گوی ویژه‌ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی جلب میکنیم:

خودتان را برای مخاطبین ما معرفی نمایید.

دکترافشین مرتضوی متخصص پوست وموهستم و حدود۱۶سال است که درکرج فعالیت دارم.

مسائل و مشکلاتی که درحوزه کاری شما وجود دارد چه چیزهایی هستند؟

معضلاتی که هم اکنون درسطح شهر درحال رخ دادن است این است که یک سری افراد سودجو با نیت خوب وبد برای کسب پول وارد این حرفه شده‌اند.

بنده هم در پزشک قانونی ودرنظام پزشکی فعالیت دارم ومتاسفانه روند پرونده‌هایی که ارجاع می‌شود و اتفاقات عجیبی که اخیراً درحال رخ دادن است من را به این واداشت که حتماً هشدارهایی را به همشهریان گرامی بدهم.

ما در حال حاضرروندی داریم به عنوان مداخله افراد غیر پزشک وسرمایه‌گذار در زمینه پوست، مو وزیبایی و این روند سال‌هاست که وجود دارد ولی در سال‌های اخیر به دلیل اشباع سرمایه‌گذاران روز به روز کارهای خطرناک‌تر وغیرقانونی‌تری در حال صورت گرفتن است و به همین علت هر روزه افرادی را مشاهده می‌کنیم که یا زندگی خود را از دست داده‌اند ویا زندگی آنها به خطر افتاده است.

خواهشی که ازشما دارم این است که دقت کنید چیزی به عنوان مرکز زیبایی و کلینیک زیبایی نداریم وفقط درمانگاه تخصصی پوست و مو وجود دارد که در کرج فقط ۵ یا ۶عدد است و افراد غیراز این مراکزحتماً به مطب پزشک مراجعه کنند چون در غیراین صورت می‌تواند عواقب بدی برای آنها داشته باشد.

نقش رسانه را چطورمی‌بینید؟

خواهش می‌کنم ازرسانه‌ها که توجه کنند چون این موضوع هر روزهمه‌گیرتر و خطرناک‌تر می‌شود.

حرف پایانی

ازهمه کسانی که وقت گذاشتند واین مطالب را می‌خوانند تشکر می‌کنم.

برچسب ها

دکترافشین مرتضوی

متخصص پوست ومو

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "