اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • رازی برای داشتن دندان های سفید و براق

    1402/9/5

    افتخاراین را داشتیم تا باردیگردرخدمت خانم دکتر عاطفه حمزه‌ای مدیریت درمانگاه کلبه دندان، دندانپزشک متخصص و حاذق در استان البرز باشیم؛توجه شما را به این مقاله جلب می‌نماییم:

    رازی برای داشتن دندان های سفید و براق

    دندانپزشکی: هنری برای لبخندی بی‌نظیر

    دندان های سفید و براق همیشه جزو آرزوهای بسیاری از افراد بوده است. یک لبخند زیبا و دندان های سفید و براق،که نشانه یک بهداشت دهانی عالی است نوعی جذابیت به شمار می رود.

    اما راز داشتن دندان های سفید و براق چیست؟

    اولین راه برای داشتن دندان های سفید و براق، رعایت بهداشت دهانی مناسب است. شستشوی دندان ها به طور منظم و استفاده ازمسواک و خمیردندان ونخ دندان مناسب، می تواند به حفظ رنگ و براقیت دندان ها کمک کند. همچنین، استفاده از دهانشویه ، می تواند از تشکیل لکه ها و رنگدانه و بوی بد دهان جلوگیری کند.

    دومین راه برای داشتن دندان های سفید و براق، رعایت رژیم غذایی مناسب است. مصرف غذاهایی که دارای رنگدانه های قوی هستند مانند قهوه، نوشابه و سیگار، می تواند باعث تغییررنگ دندان ها شود. بهتر است از مصرف این نوع غذاها و نوشیدنی ها به میزان مناسب خودداری کنید. همچنین، مصرف مواد غذایی سالم و دارای ویتامین C و کلسیم، می تواند به حفظ سلامت دندان ها و حفظ رنگ طبیعی آنها کمک کند.

    سومین راه برای داشتن دندان های سفید و براق، استفاده از روش های سفید کننده دندان است. امروزه روش های مختلفی برای سفید کردن دندان ها وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا دندان هایی سفید و براق داشته باشید.از جمله این روش‌ها می توان به استفاده از خمیر دندان های سفید کننده،استفاده ازنوارهای سفید کننده دندان و همچنین استفاده از روش های حرفه‌ای سفید کننده دندان توسط دندانپزشک اشاره کرد. اما قبل ازاستفاده از هر روشی،بهتراست با دندانپزشک خود مشورت کنید تا بهترین روش برای شما راهنمایی شود.

    و روش دیگری که هم رنگ و هم شکل دندانها اصلاح می‌شود بهره‌مندی از کامپوزیت‌های زیبایی و لمینیت‌های سرامیکی می‌باشد که با تلفیق نظر دندانپزشک و سلیقه ی مراجعه کننده بهترین مواد و بهترین رنگ برای میزان سفیدی دندان های مراجعه کننده انتخاب می شود.

    چرا که میزان سفیدی و شکل دندان ها باید با رنگ پوست و چهره‌ی فرد هارمونی داشته باشد.

    راههای مراقبت ازدندان

    درمقاله زیر،به بررسی راه‌های مراقبت از دندان با توجه به کلمات کلیدی"دندانپزشکی" می‌پردازیم. مراقبت ازدندان‌ها و بهداشت دهان بخشی بسیارمهم، از سلامت کلی بدن است و برای حفظ دندان‌های سالم وجلوگیری ازبیماری‌های دهان و دندان باید اقدامات مناسبی انجام شود. اولین راه برای مراقبت ازدندان‌ها،رعایت بهداشت دهان است.برای این منظور باید دندان‌ها را صبح ، ظهر وشب،به مدت حداقل دو دقیقه مسواک زد وازمسواک‌های با سر متوسط وخمیر دندان‌های حاوی فلوراید استفاده کرد.همچنین پس ازهر وعده غذایی، می‌توانید ازآب نمک و نخ دندان نیزاستفاده کنید تا زبان وفضاهای بین دندان‌ها را تمیز کنید.دومین راه مهمی برای مراقبت ازدندان‌ها،مراجعه منظم به دندانپزشک ومعاینات دوره‌ای است.

    راه‌های ارتباطی با مجموعه شما:

    آدرس:استان البرزشهرجدید هشتگرد، فاز1،میدان یادبود، خیابان اسکان نبش اسکان پنجم،درمانگاه دندانپزشکی کلبه دندان

    شماره تماس: 02644253700 و 02644254700

    واتس آپ مشاوره و ویزیت آنلاین:09107470424

    پیج اینستاگرام کلبه دندان: Kolbe_dandan


    برچسب ها

    دکتر عاطفه حمزه‌ای

    درمانگاه کلبه دندان

    دندانپزشک

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "