اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • فریبا اکبری، مدیر آموزشگاه مراقبت و زیبایی پانیذ یادآور شد:

    ایمان و توکل به خدا، عامل کمک‌ کننده موفقیت

    افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ فریبا اکبری، مدیر آموزشگاه مراقبت و زیبایی پانیذ جلب می‌ نماییم:

    1402/9/5

    ضمن اشاره به سوابق تحصیلی و تخصصی خود درخصوص مشکلات آموزشگاه های مراقبت و زیبایی صحبت کنید.

    بنده دارای دو مدرک کارشناسی در رشته ‌های مراقبت زیبایی و پیرایش و مدیریت و کسب و کار هستم و بیش از ۳۰ سال است که به عنوان مدیر، مربی و موسس آموزشگاه مراقبت و زیبایی در حال فعالیت می باشم. یکی از مشکلات اساسی ما این است که رشد تخصصی در حرفه خود را به صورت پیوسته به تمامی آموزشگاه‌ ها ارائه می ‌دهیم، در حالی که شهر کرج ظرفیت کافی برای جای گیری آموزشگاه‌ های موجود را ندارد. همچنین، اگر بخواهیم برای تبلیغات اقدام نمائیم، هزینه‌ های زیادی را باید متحمل شویم. این موضوع باعث می ‌شود که برخی افراد قادر به پرداخت این هزینه‌ ها نباشند و در نتیجه متضرر شوند. هزینه‌ های مالیات و اجاره محل نیز باعث اختلال در فعالیت ما می‌ گردد. ولی با این وجود طی مدت ۳۰ سال، صبور بوده و با مشکلات مقابله کرده‌ ایم.

    به عنوان یک بانوی موفق و با تجربه 30 ساله در حیطه مراقبت و زیبایی، چه توصیه ای به جوانان تازه کار و علاقه مند این حوزه دارید؟

    افرادی که می‌ خواهند به این حرفه وارد شوند، همیشه می ‌توانند با موفقیت‌ های کوچک شروع کنند، چرا که به تدریج به موفقیت ‌های بزرگ می‌ انجامد. به عنوان مثال، می ‌توانند با دریافت مدرک تخصصی فنی وارد بازار کار شوند و سپس با اجاره یک اتاق کوچک و شروع کار از قسمتی از آموزشگاه یا آرایشگاه، تجربه و اطلاعات خود را توسعه دهند تا به تدریج در جامعه موفقیت‌ های بیشتری کسب کنند.

    بحث مشکلات و معضلات نباید باعث ناامیدی و ترک کار شود. در واقع، زندگی به معنای مقاومت و مبارزه است و باید اهداف و انگیزه ‌های خود را در نظر داشته باشیم. متأسفانه، برخی از جوانان امروزی به دلیل هزینه ‌های گران، احساس ناتوانی می ‌کنند و از موفقیت دست می کشند، اما اگر اهداف زندگی خود را مشخص کرده و از موفقیت‌ های کوچک شروع کنند تا به تدریج به موفقیت‌ های بزرگتر دست یابند، می ‌توانند موفق شوند.

    ایمان و توکل به خدا می ‌تواند به عنوان یک عامل کمک‌ کننده در رسیدن به موفقیت عمل کند. برای دستیابی به این هدف، مهم است که فرد خودشناسی و خداشناسی داشته باشد و به قدرت درونی خود اعتماد کند و تلاش کند. این مفهوم در سراسر جهان وجود دارد؛ بعضی افراد از طریق تحصیلات به موفقیت می‌رسند و برخی از طریق هنر.

    تولیدات داخلی در حیطه فعالیت شما چه پیشرفت هایی داشته است؟

    بیشتر این تولیدات کیفیت خوبی دارند. بنده در مجموعه ام از مواد احیای مو، رنگ‌ های مو و اکسیدان‌ ها، صندلی ‌ها و تجهیزات ایرانی استفاده می ‌کنم که همگی دارای کیفیت بالایی هستند. اطلاعات علمی درباره کار و محصولاتی که تولید می‌ کنیم بسیار مهم است و می‌ تواند در رسیدن به موفقیت در کارمان موثر باشد.

    نقش رسانه را در پیشبرد اهداف خود چگونه ارزیابی می کنید؟

    اینجانب چندین سال قبل در مجله "خانواده سبز" مصاحبه داشتم و از آن خیلی راضی بودم. بازخورد خوبی دریافت کردیم. توصیه می ‌کنم که تا جایی که ممکن است، از تبلیغات برای رساندن صدای خود به مردم، متقاضیان، هنرجویان و افرادی که به خدمات زیبایی نیاز دارند، استفاده کنید.


    برچسب ها

    فریبا اکبری

    اموزشگاه زیبایی پانیذ

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "