اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • محسن محمد رضایی، مدیرعامل خاطرنشان ساخت:

    تولیدات شرکت همیشه نوبهار پرشین؛ شیک؛ زیبا و مستحکم

    ترکیبی از خلاقیت، بداعت و هنر، تولیدات شرکت «همیشه نو بهار پرشین» را منحصر به فرد کرده است. محصولات میز و صندلی های پلیمری مخصوص منازل، سالن های پذیرایی و کافی شاپ و رستوران ها، کیفیت و زیبایی خاصی دارند. محسن محمد رضایی، مجموعه تحت مدیریت خود را حامی محیط زیست معرفی می کند. وی باور دارد که با ۱۴ سال تولید محصولات پلیمری به عنوان جایگزینی مناسب برای چوب، توانسته یک جنگل را نجات دهد. با این رویکرد طی گفتگو با این مدیر خلاق و با مهارت توضیحات بیشتر را در خصوص تولیدات و نحوه کار ایشان جویا شده ایم:

    1402/9/8

    نخست در مور‌د نوع تولیدات و مواد پلیمری که در محصولات خود استفاده می کنید توضیح دهید؛ این مواد چه تفاوتی با چوب و فلز دارد؟

    زمینه فعالیت ما ساخت و تولید انواع میز و صندلی های پلیمری را شامل می شود. این تولیدات قابلیت استفاده در مکان های متفاوت را دارد. تمام کالاها ازجنس ABS و دارای کیفیت بسیار عالی می‌باشند. از لحاظ زیبایی و رنگ ظاهر، همتای چوب است. ولی از نظر استحکام از چوب و فلز محکم تر و با دوام تر است.

    پلیمر و یا ABS در تولید بسیاری از وسایل و لوازم خانه استفاده می گردد. مثلا در تولید آیینه ماشین، تلویزیون، کیبورد کامپیوتر و یا بدنه یخچال پلیمر به کار رفته است. درحال حاضر می توان گفت اکثر لوازم زندگی ما از این ماده اولیه ساخته می شود. تشخیص این محصولات از چوب بسیار مشکل است. در واقع ما پلیمر را مانند چوب و با توجه به سلیقه مشتریان رنگ می زنیم.

    اشاره کردید به استحکام این محصولات، علت دوام کالاها در چیست ؟ و آیا خدمات گارانتی به خریداران ارائه می گردد؟

    محصولات در صورت شکستگی دارای سه سال گارانتی می باشند. کالاها با پیچ و مهره های قوی ساخته و به هم متصل می گردند. به همین دلیل شکسته نمی شوند و پیچ و مهره های آن در جای خود ماندگار می مانند.

    افرادی که ده سال پیش از ما خرید کردند، با رضایت تعریف می نمایند که اقلام خریداری شده هیچ تغییری نداشته است. ولی خریداران محصولات چوبی بعد از چند سال شاهد لق شدن میز و صندلی هایشان می شوند.

    افراد علاقه مند به خرید این محصولات می توانند به سایت مجموعه وارد شوند و نمونه های کار را مشاهده نمایند. این نمونه ها به خوبی نمایانگر زیبایی و خاص بودن تولیدات پلیمری می باشد.

    با توجه به کیفیت، استحکام و زیبایی محصولات، آیا صادرات به خارج از کشور هم انجام می دهید؟

    تمام تولیدات ما صادراتی است. کالاها این قابلیت را دارند که در کارتن بسته بندی شوند. به این ترتیب محصولات خریداری شده پس از حمل و نقل در منزل مشتری باز و مونتاژ می گردند. طی ۱۴ سال که ما در این حوزه فعالیت داشته ایم، هیچ کالای مشابه خارجی تولید نشده است. البته اخیرا کشور چین اقدام به تولید کرده است. ولی نسبت به تولیدات ما از استقامت کمتری برخوردار هستند.

    جهت اطلاع خوانندگان نشانی و شماره های تماس را ذکر فرمایید‌.

    ساعت کاری فروشگاه از ۱۰ صبح تا 30/8 شب است.

    آدرس کارخانه:تهران- حسن آباد-شهرک صنعتی شمس آباد -بلواربهارستان-بلواربوعلی-کوچه بهارسوم-پلاک۱۷-شرکت همیشه نوبهارپرشین.

    آدرس فروشگاه:یافت آباد-ابتدای خیابان سعیدی-روبروی آتش نشانی-فروشگاه همیشه نو

    شماره های تماس:

    ۰۹۱۲۳۰۴۵۲۹۵

    02156901304

    آدرس سایت:

    www.Hamisheno.com

    پیج اینستاگرام:

    @hamisheno

     

     

    برچسب ها

    محسن محمد رضایی

    شرکت همیشه نوبهار پرشین

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "