اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • حضور رئیس موسسه رازی در نشست هم اندیشی نخبگان فناور و شرکت های دانش بنیان

    نشست هم اندیشی نخبگان فناور و شرکت های دانش بنیان به میزبانی وزیر بهداشت و با حضور رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی برگزار شد.

    1402/9/8

    به گزارش جام جم البرز، نشست هم اندیشی نخبگان فناور سلامت کشور با حضور دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، دکتر حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، دکتر سید حیدر محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، دکتر سیدحمید جمال الدینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت و روسای دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان، کرمان، کرمانشاه و ایران برگزار شد و مدیران شرکت های دانش بنیان و فناور به بیان مشکلات و طرح مباحثی در این حوزه پرداختند.

    در این جلسه که دکتر اسحاقی رئیس موسسه رازی با همراهی دکتر بنی هاشمی رییس تحقیق و توسعه این موسسه نیز حضور داشت، وزیر بهداشت ضمن قدردانی از فناوران و نخبگان پیشتاز در حوزه سلامت، به موضوع فناوری ها و اهمیت دسترسی به فناوری های جدید در حوزه سلامت اشاره کرد.

    دکتر اسحاقی رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی نیز ضمن اشاره به حوزه فعالیت و تولیدات این مجموعه به معرفی واکسن رازی کووپارس به عنوان نخستین واکسن تزریقی- استنشاقی دنیا و ضرورت توجه و استفاده از واکسن های داخل بینی جهت افزایش ایمنی و قطع زنجیره انتقال بیماری پرداخت و همچنین بر لزوم تولید واکسن های چندگانه تاکید کرد.

    در ادامه این نشست، سامانه علم سنجی دانشگاه های علوم پزشکی، مرکز نوآوری سلول های بنیادی و طب بازساختی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مراکز و پارک علم و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی زاهدان، ایران و تهران با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

    برچسب ها

    موسسه رازی

    دکتر علی اسحاقی

    شرکت دانش بنیان

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "