اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • سما بهمنی، مدیر آکادمی مراقبت و زیبایی سوفیا

    تدریس سما بهمنی، مدیر آکادمی مراقبت و زیبایی سوفیا در تراز جهانی

    سما بهمنی، بیش از ۱۷ سال است که در زمینه مراقبت و زیبایی فعالیت مستمر دارد. کسب مدارک معتبر در سطح کشوری و جهانی حاصل تلاش و مداومت بی وقفه طی این سالها می باشد. تدریس در دانشگاه های پیام نور و علمی و کاربردی تهران از جمله این دستاوردها محسوب می گردد. همچنین سمت مربی و مستر رسمی شرکت بین‌المللی مکاپ (مهد کارآفرینان پگاه پایا ) از دیگر موفقیت های وی برشمرده می شود.از افتخارات آکادمی سوفیا این است که بیش از هزار هنرجو را وارد عرصه کار نموده و تعداد بالایی ازاین عزیزان به رتبه مربی گری رسیده و به صورت حرفه ای در حال فعالیت هستند. توضیحات تکمیلی طی گفتگوی خبرنگار جام جم البرز با این مدیر توانمند و ساعی، از نظر خوانندگان می گذرد:

    1402/9/15

    در مورد مسیری که طی کردید تا سرانجام منتج  به تاسیس این آکادمی شد، توضیح فرمایید.

    در ابتدا به همراه شریک کاری ام در شهر تهران مشغول به فعالیت بودم. بعد از مدتی به دلیل اعتماد نا به جا شکست خوردم و مجموعه ام را از دست دادم. پس از آن تصمیم گرفتم، فعالیتم را از صفر شروع نمایم. درنهایت سالن زیبایی سوفیا را تأسیس کردم. به مدت ۸سال فعالیتم را در زمینه سالن زیبایی ادامه دادم و هم زمان به تدریس خارج از سالن مشغول بودم.

    اشاره داشتید به دوره های آموزشی که گذرانده اید، بفرمایید چه مدارک و مدارجی را در کدام مراکز آموزشی کسب نموده اید؟

    در کشورهای دبی، ترکیه و روسیه نزد اساتید مطرح دنیا دوره های مرتبط با زیبایی را گذرانده ام. همچنین در دوره های کسب و کار و مدیریت دانشگاه هالیچ استانبول شرکت کرده ام. مدارک بین المللی متعدد و بسیاری از جمله شوانا آکادمیک، آکادمی آکسفورد را اخذ نموده ام.

    در ضمن برگزار کننده دوره های آموزشی در سطح بین الملل در دانشگاه های آلتین باش و هالیچ ترکیه بوده ام. در داخل ایران نیز در دانشگاه پیام نور و علمی کاربردی تهران تدریس داشته ام.

    شایان ذکر است تاکنون تعداد زیادی مقاله به رشته تحریر درآورده ام. در مورد احیا و سلامت مو نیز کتاب تألیف کرده ام که چاپ آن در دست اقدام می باشد.

    خدمات و آموزش های قابل ارائه این مجموعه چه بخش هایی را شامل می شود؟

    در بخش های سالن زیبایی و  آموزشگاه، در همه لاین ها فعالیت داریم. در قسمت زیبایی کلیه خدمات مربوط به عروس، رنگ و لایت احیا، سلامت مو، ناخن، پوست و   فعال است. در بخش آموزش نیز به جز پوست کلیه مباحث زیبایی آموزش داده می شود.

    بنده تک برند تدریس نمی کنم و مدرس برند مون کر هستم‌. این برند در زمینه محصولات صافی مو شهرت دارد و تمام محصولات را دارا می‌باشد.

    وجه تمایز آموزشگاه تحت مدیریت خود را نسبت به دیگر مراکز آموزشی در چه می بینید؟

    در سایر آموزشگاه ها به سطح توان و اطلاعات هنرجو توجه نمی شود و آموزش به صورت بسته با تعداد جلسات مشخص ارائه می گردد و هنرجو خودش موظف به تکرار و تمرین است.

    اما همان طور که می دانید میزان یادگیری در انسان ها متفاوت است و امکان ندارد، دو هنرجو یک مطللب مشترک را در یک زمان یاد بگیرند، پس ما خودمان را موظف می دانیم که تمامی هنرجویان مطالب را به صورت کامل آموزش ببینند و تکرار و تمرین تحت نظر مربی انجام می شود.

    در آموزشگاه سوفیا کلیه آیتم ها به صورت علمی و آکادمیک و با استفاده از به روزترین تکنیک های دنیا تدریس می شود.

    تعداد جلسات با توجه به یادگیری هنرجو در نظر گرفته می شود، بنابراین تضمین می کنیم هنرجویی که از این آکادمی فارغ التحصیل گردد، به صورت حرفه ای وارد بازار کار می شود.

    تمامی مربیانی که در این آکادمی تدریس می کنند دارای رزومه و سابقه تخصصی از جمله: تدریس  در استیج های بین المللی و دانشگاه های داخل و خارج از کشور می باشند. همچنین پشتیبانی بعد از آموزش در آموزشگاه سوفیا نامحدود است.

    جهت اطلاع خوانندگان نشانی و شماره تماس مجموعه را اعلام نمایید.

    آدرس:میدان مادر-به سمت درختی-قبل از اولین چراغ قرمز-ساختمان امید ایران-طبقه ۴- واحد ۹

    شماره همراه: ۰۹۱۲۴۶۰۵۶۱۷

    اینستاگرام:

    sophiiiya_beauty@

     

     

    برچسب ها

    سما بهمنی

    اکادمی مراقبت و زیبایی سوفیا

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "