اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • سید حاتم حسینی ، مدیریت مجموعه پیتزا فرهاد اصل :

    انسانیت یعنی در همه شرایط خوب باشیم

    افتخار این را داشتیم تا با یکی از مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ سید حاتم حسینی ، مدیریت مجموعه پیتزا فرهاد اصل ،جلب می‌ نماییم:

    1402/9/21

    بزرگترین مشکل صنف رستوران داران چیست؟ لطفا آن را واکاوی و تشریح کنید.

    بزرگترین مشکل ما کمبود نیروی کار است. متاسفانه در تمام اصناف ، نیروی کار ایرانی کم شده است . در حال حاضر کشور را جمعیت دهه ۶۰ اداره می‌کند چون افراد جوان‌تر کم کار شده‌اند ، انتظارات بالا دارند ، و از همان ابتدای کار خواهان حقوق و مزایای زیاد هستند که این‌ امر امکان پذیر نمی‌باشد. همین نکات باعث شده است که به ناچار ، از پرسنل غیر ایرانی استفاده کنیم . استفاده از نیروهای غیرایرانی در مجموعه‌ها و کارخانه‌های بزرگتر بسیار مشهود است ، این موضوع در سال‌های آتی قطعا باعث بروز مشکلات فراوانی می‌شود. ما این معضل را به وضوح لمس می کنیم و برای مقابله با آن تمام تلاش خود را خواهیم کرد .

    اگر جنابعالی در این حوزه مسئول بودید چه تصمیماتی برای حل این مشکلات اتخاذ می‌کردید؟

    اکنون مشکل عمده بحث حقوق و مزایا است . مجموعه‌ های فعال علاوه ‌بر پرداخت مالیاتهای بسیار گزاف ، در برنامه خود پرداخت عوارض شهرداری و هزینه‌های آب و برق و گاز تجاری را نیز دارند . اگر بنده مسئول بودم تسهیلاتی به صاحبین مشاغل اعطا می کردم و یا حتي آنها را از پرداخت مالیات معاف می‌ساختم تا بتوانند نیروهای ایرانی را با حقوق بیشتر سرکار آورند و برای هموطنان خود اشتغال زایی کنند .

    راه رشد تولید مواد غذایی سالم در ایران چیست؟

    این موضوع به کشاورزی سالم باز می‌گردد،  باید مشکلات از ریشه اصلاح شود .به طور مثال اگر مرغداری‌ها بتوانند از مواد غیرشیمیایی استفاده کنند ، و یا اگر بتوان گوشت برزیلی را به طور کامل حذف کرد ( با استفاده از گوشت‌ گرم شاهد کاهش خیلی از بیماری ها و مشکلات خواهیم بود) همینطور اگر از مجموعه‌ها پشتیبانی ‌های لازم صورت پذیرد، برایشان یارانه در نظر بگیرند و ... آن زمان می‌توان گفت که از تولید داخلی حمایت شده و شاهد رشد در تولیدات مواد غذایی سالم خواهیم بود .

    نقش رسانه را در حوزه فعالیت خود چگونه ارزیابی می کنید؟

    در حال حاضر در همه ابعاد جنگ رسانه است ، رسانه‌ها می‌توانند حقیقت را برای مردم آشکار سازند. چون اهالی رسانه بر این حوزه تسلط دارند و می‌توانند کنکاش کنند وبسیاری از واقعیت‌ها را برای مردم روشن نمایند .  رسانه اگر رسالت خود را حفظ کند و بدون غرض پیش برود ، بسیاری از مشکلات حل می‌شود و همچنین باعث دیده شدن افرادی می‌شود که در حاشیه هستند و صادقانه برای مردم زحمت می‌کشند  و خدمت می‌کنند .

    ما همان‌چیزی که برای خانواده خود می‌خواهیم را به مردم نیز ارائه می‌دهیم، اگر کل دنیا هم بد باشد انسانیت حکم می‌کند که ما از خوبی خود کم نکنیم.

    برچسب ها

    سید حاتم حسینی

    مجموعه پیتزا فرهاد اصل

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "