اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • دکتر حمید مرادی پارسا، پزشک عمومی:

    رسانه ‌ها نقش مهمی در معرفی روش ‌های نوین پزشکی دارند

    افتخار این را داشتیم تا با یکی از پزشکان حاذق و توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ دکتر حمید مرادی پارسا، پزشک عمومی جلب می‌ نماییم:

    1402/9/21

    در خصوص تجربیات و فعالیتهای پزشکی خود توضیح فرمایید.

    بنده چندین سال است که در زمینه درمان سوختگی، کاشت مو و انتقال چربی به اندام های بدن فعالیت حرفه ای انجام می دهم. این تجربه را براساس علاقه ‌ای که به این حوزه داشتم و باور به اینکه می ‌توانم به افراد سانحه دیده ناشی از سوختگی کمک کنم، به دست آوردم. در این زمینه، تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفتم تا دانش و تحقیقات خود را گسترش دهم.

    انتقال چربی به اندام ها و زیر پوست، چندین سال است که انجام می ‌شود. در گذشته، انتقال چربی به کمک دست و کانال ‌های ریز انجام می پذیرفت. اما با گذر زمان، ابزارهای مختلفی برای این انتقال به کار گرفته شده است. در حال حاضر، دستگاه‌ هایی وجود دارند که با حرکات دورانی عرضی و بالا و پایین و حرکت سه بعدی، به انتقال چربی در بخش های مختلف بدن کمک می ‌کنند. این دستگاه‌ ها امکان خروج چربی بدون خونریزی و با بی حسی موضعی را فراهم می ‌کنند و سپس با استفاده از کانال مخصوص، چربی در محل مورد نظر تزریق می ‌شود.

    اگر بخواهیم در مورد برداشت چربی از نقاط مختلف اطلاعات بیشتری کسب کنیم چه مقاله ای پیشنهاد می دهید؟

    در حال حاضر، در حال تهیه یک مقاله در این زمینه هستم و قصد دارم آن را در سایت جام جم منتشر کنم. در حال حاضر، برای خروج چربی ‌هایی که در مناطق کوچک مانند بازو، زانو، خارج ران و محل اتصال گردن به قفسه سینه و روی ستون فقرات وجود دارند، نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست. این دستگاه جدید بدون نیاز به بیهوشی عمل می ‌کند و با کمترین عوارض این چربی ‌ها را به خارج از بدن هدایت می کند.

    این روش از چه مزایایی برخوردار است؟

    با استفاده از این روش، نیازی به بیهوشی و عوارض مربوط به آن وجود ندارد و همچنین هزینه‌ های بالای بستری شدن در بیمارستان یا مرکز جراحی را نیز ندارید.

    در هر صنف، با ورود یک دستگاه جدید، طبیعی است که در ابتدا مقداری جبهه گیری ناشی از عدم آشنایی با آن دستگاه را تجربه کنید و سپس با مطالعه و آشنایی بیشتر، به فواید و مزایای آن پی خواهند برد.

    دستگاه لیپوماتیک چیست و چگونه کار می ‌کند؟

    یکی از دستگاه‌ هایی که در حال حاضر در ایران مورد استفاده قرار می‌ گیرد، دستگاه لیپوماتیک است. به عنوان متخصصی که با این دستگاه آشنا شده‌ ام، می ‌توانم توضیح دهم که دستگاه لیپوماتیک از ده سال پیش وارد بازار ایران شده است.

    بدیهی است که مردم همواره به دنبال روش ‌هایی هستند که هزینه و عوارض کمتری داشته باشند، به ویژه در شرایط اقتصادی نامطلوبی که برای خانواده ها به بار می‌ آورد. رسانه ‌ها می ‌توانند نقش مهمی را در معرفی روش ‌های جدید و پنهان مانده به هر دلیل، که ممکن است در زمینه زمان و هزینه صرفه‌ جویی به ارمغان بیاورند، ایفا نمایند.

    آیا این دستگاه برای همه گروه های سنی مورد استفاده قرار می گیرد؟

    بله؛ دستگاه لیپوماتیک برای انجام اعمال جراحی، در هر رده سنی برای افرادی که به آن نیاز دارند، قابل استفاده است. بنده با کسب رتبه لازم کنکور برای ورود به رشته پزشکی، وارد این حرفه شده و با استفاده از دستگاه لیپوماتیک، به بیماران کمک می ‌کنم تا به زیبایی و تناسب اندام مورد نظر خود دست یابند.

     

    برچسب ها

    دکتر حمید مرادی پارسا

    پزشک عمومی

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "