اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • بهروز حسین قلی زاده، مدیر شیرینی فروشی امیر:

    یکی از چالش ‌های قنادان، تأمین مواد اولیه است

    افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ بهروز حسین قلی زاده، مدیر شیرینی فروشی امیر جلب می‌ نماییم:

    1402/9/21

    چه شد که تصمیم به افتتاح قنادی گرفتید؟

    فعالیت در این شغل را از خانواده مادری و به صورت موروثی آغاز نمودیم و از سال ۱۳۶۹ وارد این حرفه شدیم. طی سال های فعالیتمان تجربه و آگاهی کاملی را در این زمینه کسب نموده ایم و هم اکنون به عنوان افراد متخصص و باتجربه در این حوزه شناخته می‌ شویم.

    یک شیرینی مرغوب در وهله اول باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشد؟

    در قنادی، کیفیت شیرینی ‌ها بسیار حائز اهمیت است، چرا که این موضوع تأثیر مستقیمی بر رضایت مشتریان خواهد داشت. با ارائه محصولات باکیفیت، مشتریان جذب و وفادار به مجموعه ما خواهند شد.

    در صنف قنادان با چه چالش هایی مواجه هستید؟

    در حال حاضر، یکی از چالش ‌های ما در تأمین مواد اولیه، مانند آرد و روغن، عدم وجود سهمیه ‌بندی است. ما تنها در ماه رمضان به صورت محدود شکر دریافت می ‌کنیم و این همچنان یک مشکل در سطح کشور است.

    برای حل این مشکل، تا به حال تلاش‌های فراوانی را در راستای توزیع منصفانه شکر انجام داده ایم. با ایجاد یک مرکز توزیع مشخص و ایجاد اتحادیه‌هایی برای این منظور، سعی می ‌کنیم تا بهبودی در فرآیند توزیع شکر و رسیدن به تمامی فروشگاه‌ ها داشته باشیم. با این حال، نظارت کافی بر این فرآیند صورت نمی گیرد و این موضوع باعث می ‌شود که بعضی از افراد به طرز ناعادلانه ‌ای کمترین سهمیه شکر را دریافت نمایند.

    برای تهیه و خرید شیرینی چه توصیه ای به مردم دارید؟

    مردم باید برای مراسمات خود از فروشگاه‌ هایی که از مواد اولیه با کیفیت و خامه مرغوب استفاده می ‌نمایند، خریداری کنند. همچنین، توصیه می ‌شود از شیرینی ‌های تازه استفاده شود و از مصرف شیرینی ‌های باقی مانده که ممکن است دارای عوارض بهداشتی باشند، خودداری کنند. در حال حاضر، برخی از سوپرمارکت ‌ها نیز شیرینی می ‌فروشند، اما باید توجه داشت که این مکان‌ ها ممکن است از نظر بهداشت و تجهیزات مربوط به بهداشت کامل نباشند و افراد بدون مجوز ممکن این محصولات را توزیع کنند. بهتر است از فروشگاه ‌های قنادی با مجوز رسمی خرید خود را انجام دهند.

    ویژگی اصلی و متمایز مجموعه خود را در چه می دانید؟

    در قنادی ما، کیفیت محصولات به عنوان اولویت اصلی تلقی می‌ شود و به همین دلیل مشتریان به ما بازمی ‌گردند. قیمت ‌های ما نیز منصفانه تعیین می ‌شوند و این موضوع را در نظر می گیریم  که وضعیت اقتصادی مردم همچنان چالش برانگیز است. در همین راستا تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیریم تا با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات مناسب، نیازهای مشتریان را برآورده کرده و رضایت آنان را به دست آوریم.

    رسانه ها چگونه می توانند در این زمینه چه اقدامی می توانند انجام دهند؟

    رسانه‌ ها اغلب تبلیغات منفی درباره مصرف شیرینی و ارتباط آن با بیماری قند انجام می ‌دهند. این باعث می شود که مشتریان نگران شوند. در حقیقت، در صورت مصرف مناسب و به اندازه، شیرینی ‌ها هیچ تأثیر بیماری ‌زایی ندارند. همچنین، در فروشگاه خود ما نیز شیرینی ‌های بدون قند ارائه می شود که قیمتی مشابه با سایر شیرینی ‌ها دارند. بنابراین، به مشتریان توصیه می ‌شود که مصرف شیرینی ‌هایی که میزان قند کمتری دارند را انتخاب دهند.

     

     

     

    برچسب ها

    بهروز حسین قلی زاده

    شیرینی فروشی امیر

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "