اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • راه‌اندازی و بروز رسانی ۳۶ دوربین نظارتی تصویری جاده‌ای در البرز

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از راه اندازی ۱۵ سامانه جدید و تعویض ۲۱ دوربین نظارتی تصویری جاده‌ای در محور‌های استان خبر داد.

    1402/9/28


    به گزارش جام جم البرز،علی زندی‌فر گفت: نظارت و رصد برخط وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ به همین دلیل استفاده از دوربین‌های نظارتی باعث ارائه خدمت‌رسانی بهتر و آسان‌تر در مواقع ضروری به کاربران جاده‌ای می‌شود.

    وی افزود: به زودی ۳۶۴ دستگاه دوربین نظارت تصویری، ۸۲۰ سامانه تصویربرداری ثابت و ۲۰۰ سامانه ثبت تخلفات سرعت و پلاک خوان در جاده‌های بین شهری کشور نصب و ۶۱۷ دوربین نظارت تصویری جایگزین دوربین‌های قدیمی می‌شود که سهم استان البرز از نصب و تعویض دوربین‌های نظارتی، ۳۶ دستگاه است.

    زندی فر با بیان این که اغلب نقاط تعیین شده در استان در مناطق مهم از جمله گردنه‌ها، نقاط مه‌گیر و دارای شرایط خاص جوی و نقاط پرحادثه است، ادامه داد: این اقدام شامل نصب ۱۵ دوربین نظارتی جدید و تعویض ۲۱ دستگاه دوربین نظارتی تصویری و به روزرسانی آن است که مجموع اعتبار این پروژه بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال از منابع اعتباری ملی است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز همچنین در خصوص مدیریت هوشمند راه‌های استان گفت: در سطح استان ۳۵ دوربین ثبت تخلف مجهز به سیستم محاسبه میانگین سرعت و پلاک‌خوان، ۵۶ سامانه ترددشمار برخط و صفر سامانه توزین هوشمند به منظور رصد و جلوگیری از تردد ناوگان حمل کالا با تناژ اضافه فعال هستند.

    برچسب ها

    علی زندی فر

    راهداری البرز

    جاده های استان البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "