اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • مهارت آموزی بیش از ۴۱ هزار البرزی در سال جاری

    مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز از بهره مندی ۴۱ هزار و ۴۵۶ البرزی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این استان در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

    1402/9/30

    به گزارش جام جم البرز،بهزاد غفاری گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با دارا بودن هفت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و بیش از ۴۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای فعال غیردولتی، به عنوان تنها مرجع رسمی آموزش‌های مهارتی در البرز، وظیفه توانمندسازی اقشار مختلف استان را بر عهده دارد.

    وی افزود: ۱۹ گروه هدف در البرز تحت پوشش آموزش‌های مهارتی هستند که از جمله آنها می‌توان به متقاضیان مهارت آموزی، ساکنین مناطق روستایی، سربازان وظیفه، آسیب دیدگان اجتماعی، دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، زنان سرپرست خانوار، شاغلین بنگاه‌های اقتصادی، دانش آموزان، زندانیان، عشایر، مشمولان بیمه بیکاری، افراد دارای معلولیت و … اشاره کرد.

    مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با اشاره به بهره مندی ۴۱ هزار و ۴۵۶ نفر البرزی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این استان طی ۹ ماهه سال جاری عنوان کرد: از این تعداد ۱۹ هزار و ۹۱ نفر در بخش دولتی و ۲۲ هزار و ۳۶۵ نفر هم در بخش آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره مند شدند.

    غفاری با بیان اینکه هیچ فرد ماهری در کشور بیکار نخواهد ماند، بیان کرد: توأم کردن علم با عمل در حوزه آموزش‌های مهارتی اتفاق می‌افتد که در نتیجه موجب رفع دغدغه بیکاری و به حرکت در آمدن چرخ تولید در کشور خواهد شد.

    برچسب ها

    دوره مهارت آموزی

    فنی و حرفه ای البرز

    بهزاد غفاری

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "