اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • شیرین الهی، مدیر سالن زیبایی شیرین الهی:

    سطح کیفی تولیدات آرایشی ایران مطلوب است

    افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با شیرین الهی، مدیر سالن زیبایی شیرین الهی جلب می نماییم:

    1402/9/30

    اکثر لوازم آرایشی که در ایران ساخته می شود خیلی خوب است ولی مشتریان بیشتر دوست دارند از مواد خارجی استفاده کنند، چون محصولات خارجی تبلیغات بیشتری انجام می دهند. مشتریان گرایش به محصولات خارجی دارند،ما هم به خاطر رضایت مشتری از این مواد استفاده می کنیم، ولی من بیشتر دوست دارم از محصولات کشور خودمان استفاده کنم، باید تولیدکنندگان ما سعی کنند مواد با کیفیت تر تولید نمایند تا بیشتر استفاده نموده و برای کشور درآمد زایی کنیم.

    نقش رسانه در معرفی ما بسیار حائز اهمیت است.من از طریق وب سایت عروسکو که متعلق به خانم میری است، شناخته شدم و روند تبلیغات و برندسازی بسیار خوبی انجام می شود . باید برای شغل آرایشگری، بیمه و سختی کار در نظر گرفته شود. بسیاری از آرایشگران سرپرست خانواده هستند و باید تامین مالی برای آینده داشته باشند. برخی از آرایشگران یک سری مدارک نامعتبر صادر می کنند و افراد فاقد تجربه را وارد این حوزه می نمایند. درحال حاضر تعدد سالن های زیبایی بسیار زیاد شده و مشتریان از کیفیت خدمات راضی نیستند؛ مدیران باید یک سری از هنرجویان را جذب بازار کار کنند تا تجربه کسب نموده و سپس آرایشگاه خودشان را افتتاح کنند. بعضی از سالن داران مبالغ زیادی را از هنرجویان دریافت می کنند تا جذب سالن های زیبایی شوند، ولی چنین موضوعی در واقعیت وجود ندارد. همچنین تعدادی از سالن داران بابت ارائه خدمات مبالغ بسیار زیادی از مردم دریافت می کنند و اجازه نمی دهند که سالن های دیگر با مبلغ اندک این کار را انجام دهند و از طریق سالن های زیبایی خود، مشتری جذب می کنند.

     

    برچسب ها

    شیرین الهی

    سالن زیبایی شیرین الهی

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "