سید مصطفی حسینی،مدیر گروه تولیدی پوشاک حاکوب واکاوی کرد:

ضرورت ایجاد زیرساخت برای تولید پارچه‎های با کیفیت

1402/10/7

افتخاراین را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‌ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با سید مصطفی حسینی، مدیر گروه تولیدی پوشاک حاکوب جلب می‌‌نماییم:

با توجه به اینکه مهمترین متریال صنعت پوشاک پارچه است، کمبود تولیدات داخلی متنوع و عدم تغذیه پارچه مورد نیاز بخش تولید، معضلی بزرگ می‌باشد. با این اوصاف ناگزیریم از پارچه‌های استوک خارجی استفاده کنیم. از ایراد‎ات اصلی این پارچه‌ها می‌توان به این نکته اشاره کرد که هیچکدام دارای پشتیبانی نیستند؛ حال برای تولید کننده‌ای که تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا بهترین پوشاک را تولید و دارای یک برند شناخته شده شود این موضوع امکان کار را نمی‎دهد. به این شکل که، پارچه با تناژ بالا توسط واردکننده وارد بازار میشود اما پس از استفاده و تمام شدن، مجبوریم هم برند و هم مدل را تغییر دهیم و یک طرح دیگر را شروع کنیم. این موضوع یکی از بزرگترین معضلات تولید پوشاک است. ثبات در تهیه نوع و مقدار پارچه بسیار مهم و حیاتی است. از تولیدات نساجی‌های داخلی برای مدل‎های محدودی می‌توان استفاده کرد. اگر زیرساخت های تهیه و تولید پارچههای با کیفیت داخلی و خارجی، از طرف دولت انجام شود و این امر برای تولیدکنندگان تضمین گردد، قطعا حمایت بی نظیری از تولید در این مقوله انجام می‎شود.

 در باب حمایت دولت از تولیدکنندگان پوشاک باید گفت که اصلا قابل عرض نیست وما با موانع بسیاری مواجه هستیم. از آن جمله باید به موضوعاتی مانند: مالیات و انتقالات بانکی اشاره نمایم. بروکراسی‌های دشوار نیز برای تسهیلات گذاشته می‌شود. همچنین بیمه پرسنل فقط برای 5 نفر امکان استفاده از ده درصد سوبسید است و چنانچه با تفکر کارآفرینی در صدد افزایش نیروی کار باشیم از ما حمایتی نمی‌شود و در واقع حتی به شکل جریمه تعبیر می‌شود. به همین دلیل بیشتر تولید کنندگان نیروی کار را کاهش می‎دهند، یا همکاریشان به صورت مخفی می‎باشد. چرا که هر چه نیروی کار بیشتر باشد برای بیمه و مالیات دچار مشکلات بیشتری می‎شوند.

ارائه کارهای بی کیفیتی که در بازار صرفا به جهت رابطه در اختیار شرکت‌های بزرگ قرار میگیرد نیز خود معضلی عظیم است. در صورتی که تولیدات با کیفیت بالا و متریال خوب، به سختی به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

در آخر خاطر نشان می‎شوم ما یک تولیدی سفارشی دوز هستیم و تولیداتمان مستقیم به دست مشتری می‎رسد. طبیعتا متقاضیان اکثرا یا قدیمی هستند یا از طریق تبلیغاتی که در شبکه های مجازی انجام میدهیم با ما در ارتباطند. از آنجا که تبلیغات صدا و سیما هزنیه‌های بالایی دارد، امیدواریم که رسانه ها نیز کمک بیشتری در جهت معرفی این برند با کیفیت و جلب مشتری برای آن نمایند.

 

برچسب ها

سید مصطفی حسینی

پوشاک صنعتی

پوشاک صنعتی حاکوب

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "