اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • مدیرکل صمت استان البرز اعلام کرد:

    پرداخت بیش از هزار و ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید

    مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: از ابتدای امسال بیش از ۹۰ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با همکاری دستگاه‌های مسئول عملیاتی شده اند که بالاتر از متوسط کشوری است.

    1402/10/10

    به گزارش جام جم آنلاین البرز،محمد انصاری در هشتاد و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز اظهار کرد: در این مدت و در ۸۷ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ۲۶۵ پرونده مطرح و ۲۸۷ مصوبه صادر شده که ۱۶۰ مصوبه مربوط به موضوعات مالی، تسهیلات و مسائل بانکی بوده است.

    وی ادامه داد: در مجموع بالغ بر ۵۵ درصد از مصوبات به بخش بانکی و تامین نقدینگی مورد نیاز واحد‌ها از محل تسهیلات رونق تولید اختصاص داشته است.

    مدیر کل صمت استان البرز افزود: همچنین ۱۵ مصوبه (۵ درصد) مربوط به تامین انرژی و آب، ۲۱ مصوبه (۷ درصد) مربوط به امور مالیاتی، ۱۸ مصوبه (۶ درصد) مربوط به تامین اجتماعی و ۷۲ مصوبه (۲۵ درصد) مربوط به دستگاه‌های خدمت رسان همچون ادارات محیط زیست، گمرک، منابع طبیعی، شهرداری‌ها و ...، است.

    پرداخت بیش از هزار و ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید

    مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: از ابتدای سال امسال، از مجموع ۲۰۶ مصوبه پرداخت تسهیلات رونق تولید، ۶۹ فقره تسهیلات به ارزش هزار و ۶۵ میلیارد تومان عملیاتی شده و ۴۵ پرونده مراحل تکمیلی خود را طی می‌کنند.

    انصاری اضافه کرد: براساس گزارش ارائه شده از سوی بانک‌های عامل استان در همین مدت، ۳ هزار و ۵۲ فقره تسهیلات مستقیم نیز از محل منابع داخلی بانک‌ها به واحد‌های صنفی و صنعتی استان که متقاضی تامین نقدینگی بوده اند پرداخت شده که ارزش تسهیلات پرداختی بالغ بر ۳۲ هزار و ۷۱۳ میلیارد تومان است.

    برچسب ها

    محمد انصاری

    صمت البرز

    رفع موانع تولید

    البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "