اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • از ابتدای سال جاری تاکنون؛

    مشارکت ۶۷ میلیارد تومانی حامیان از ایتام و فرزندان محسنین استان البرز

    طی ۹ ماهه ابتدای سال بیش از ۳۷ هزار حامی البرزی مبلغ ۶۷ میلیارد و ۴۸ میلیون تومان به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کردند.

    1402/10/12


    به گزارش جام جم البرز، رضا البرزی مدیرکل کمیته امداد البرز با بیان اینکه طرح "اکرام ایـتام و محسنین " با هدف حمایت از فرزندان یتیم و محسنین و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و. می‌باشد گفت: در حال حاضر ۳۷ هزار و ۲۱۵ حامی؛ حمایت ۱۶۹۷ یتیم و ۶۰۴۲ فرزند محسنین را بر عهده‌دارند.

    مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷ هزار حامی البرزی مبلغ ۶۷ میلیارد و ۴۸ میلیون تومان به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کردند. گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک‌میلیون و ۶۳۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۸۲۲ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریزمی شود.

    البرزی با تأکید بر اینکه عمده نیاز فرزندان محسنین مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی است گفت: ایتام و فرزندان محسنین در اثر حمایت‌های حامیان نیکوکار توانسته‌اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست پیدا کنند و نمونه‌های متعددی از این عزیزان در زمینه‌های رتبه‌های برتر کنکور سراسر، قهرمانی رشته‌های ورزشی، شعر، تألیف کتاب، حفظ قرآن و ... به موفقیت رسیده‌اند.

    وی یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهر‌های البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۰۲۶۳۴۸۷۸۰۷۱ و یا ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

    برچسب ها

    رضا البرزی

    کمیته امداد البرز

    حامی ایتام

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "