اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • برگزاری مراسم تجلیل از مادران قاسم پرور و نیکوکار

    1402/10/12

    به گزارش جام جم البرز،با حضور حضرت آیت الله کازرونی ریاست محترم هیأت امناء کمیته امداد امام خمینی (ره)، سرکار خانم دکتر آقایی مدیرکل امور بانوان استانداری البرز و جمعی دیگر از مسئولین مراسم تجلیل از مادران قاسم پرور و نیکوکار به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و چهارمین سالگرد شهادت سردار بزرگ‌ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی اردوگاه امام علی (ع) برگزار شد.

    حضرت آیت الله کازرونی در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و همچنین اهمیت نقش بانوان نیکوکار در جامعه، به بیان جایگاه حلم، بردباری و انفاق از دیدگاه پیامبر اکرم (ص) پرداخت.

    مدیرکل کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: کلمه مادر داری شأن و ارزش بسیار بالایی است و ایثار و فداکاری در آن نهفته است، و نقش مادران در تعلیم و تربیت نسل آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار با ارزش است.

    مدیرکل امور بانوان استانداری البرز با بیان این موضوع که مسئولیت به دنیا آوردن انسان که مهمترین عامل هر تمدن است مادر است و این خانم به واسطه همین جایگاهی که دارد ارزشمند است، از مهم بودن جایگاه زنان در جامعه گفت.

    در این‌ مراسم تعدادی از مادران شهدا، بانوان همکار، نخبگان ورزشی و درسی و بانوان فعال در مراکز نیکوکاری مورد تجلیل قرار گرفتند.

    برچسب ها

    آیت الله کازرونی

    کمیته امداد البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "