اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط
  • مهندس هلیا شریفی، مدیر سالن زیبایی حلی رز واکاوی کرد:

    ضرورت تولید مواد آرایشی داخلی با کیفیت برندهای معتبر جهان

    افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ مهندس هلیا شریفی، مدیر سالن زیبایی حلی رز جلب می‌ نماییم:

    1402/10/13

    خدماتی که به مشتریان ارائه می‌ شود، در ابتدا بر پایه مواد، با کیفیت بالا استوار است. به همین دلیل تمامی آرایشگران معروف و محبوب در سطح تهران و کرج، به دلیل کیفیت بالای کار خود شهرت یافته اند، و این شهرت به دلیل استفاده از مواد مرغوبی است که از کشورهای دیگر وارد می‌ شوند.

    در واقع، اگر می ‌خواهیم در کشور خودمان شغل و اشتغال زایی داشته باشیم و در سطح جهانی موفقیت‌ های بزرگی را کسب نمائیم، باید تمام سعی و تلاش خود را به کار گیریم تا موادی با کیفیت عالی تولید کنیم. متأسفانه، کیفیت مواد در داخل ایران به طور قابل توجهی پایین است و همه آرایشگران حرفه‌ ای از متریال خارجی استفاده می‌ نمایند که دسترسی به آن‌ ها بسیار دشوار است. این مسئله یک معضل است و اگر آن را برطرف کنیم، می‌ تواند موجب ایجاد اشتغال برای جوانان شود.

    پیشنهاد من این است که به جای تولید محصولات ضعیف، محصولات بسیار عالی تولید شوند به گونه‌ ای که نیازی به واردات از کشورهای دیگر نباشد. همه هزینه های ما در حال حاضر در خرید برند های خارجی صرف می ‌شود، زیرا برای مشتریان حرفه‌ ای، بهداشت اولویت اصلی است و بسیاری از افراد به قیمت‌ ها اهمیت نمی ‌دهند و تنها کیفیت را در نظر می ‌گیرند. در هر زمینه‌ ای، اگر یک محصول خوب را طراحی و تولید کنیم، دیگر نیازی به استفاده از محصولات خارجی نخواهد بود. به عنوان مثال، در صنعت خودروسازی، چنانچه کشور، ماشین‌ های با کیفیت تولید کند، دیگر نیازی به واردات خودرو نخواهیم داشت. در حال حاضر، وضعیت صنعت خیاطی در کشور بهبود یافته است و کالاها از کشورهای دیگر وارد نمی‌ شوند. اگر مواد آرایشی با کیفیت برابر با برند های معتبر جهان تولید و عرضه شوند، هر چند که قیمت بالایی داشته باشد، ما از آن استفاده خواهیم نمود و فروش خوبی خواهد داشت. این موضوع علاوه بر مانع از خروج ارز از کشور، به اشتغالزایی نیز کمک می‌ کند و همچنین از آن جا که تولید در داخل کشور با نظارت عوامل مرتبط با همان رسته روبرو است در نتیجه، کیفیت محصولات را می‌ توان مدیریت کرد و نقص ‌ها را برطرف نمود.

    در مورد محصولاتی که به کشور وارد می ‌شوند، می ‌توان اصل یا تقلبی بودن آن را تشخیص داد. البته، کیفیت محصولات به وضوح در زمان استفاده قابل تشخیص است. بهتر است خودمان تلاش کنیم تا با استفاده ازمحصولات، اصل یا تقلبی بودن آن را مشخص کنیم، زیرا در این صورت اطمینان بیشتری خواهیم داشت.

     

     

     

    برچسب ها

    مهندس هلیا شریفی

    سالن زیبایی حلی رز

    جام جم البرز

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "