محمدرضا پاک نیا، مدیر شرکت پنجره نگین شهر تاکید کرد:

ضرورت مشاوره از افراد متخصص در اجرای پروژه های ساختمانی

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ محمدرضا پاک نیا، مدیر شرکت پنجره نگین شهر جلب می‌ نماییم:

1402/10/19

بنده نماینده انحصاری شرکت پروفیل در استان البرز هستم. ما برای نصب نمای پروفیل، از تهران تا قزوین، تنها نماینده مجاز هستیم و به مشتریانمان ۲۵ سال گارانتی تغییر رنگ، ترکیدگی و برگشت حرارتی ارائه می ‌دهیم. شرایط نمایندگی برای همکاری با ما کمی چالش برانگیز است، چرا که قیمت ها نباید بیش از حد گران یا ارزان باشد و ما نیز نظارت مستقیم داریم و به نمایندگانمان سر زده و بازدید می ‌کنیم. توجه داشته باشید که شرکت ما از مدت ۱۳ سال پیش به ثبت رسیده است. در زمانی که در کشورهای همسایه مسافر بودم، به عنوان یک کارگاه ساختمانی، با این نوع محصولات آشنا شدم و به آن علاقه‌ پیدا کردم. به همین دلیل تصمیم گرفتم که این کسب و کار را در ایران راه اندازی کنم.

مشکلاتی که در کارمان با آن مواجه می‌ شویم، مشکلاتی بدون راه ‌حل هستند. این به دلیل استفاده از متریال ‌هایی است که در ساختمان به کار می ‌روند و کمبود نظارت مستقیم یا غیرمستقیم است. متریال ‌ها توسط مصرف‌ کننده انتخاب می ‌شوند و تصمیم ‌گیری در دست اوست. ما نمی ‌خواهیم کسی را مورد سؤال قرار داده یا به دلیلی، صنفی را متهم نمائیم، اما متأسفانه اتفاقات مطلوبی رخ نمی ‌دهد و نظارت کافی بر آن وجود ندارد.

زمانی که ساختمان سازی انجام می‌ دهید، اهمیت دارد که تجربه کاری و مشاوره از چه کسانی دریافت می ‌کنید. بنده به عنوان پنجره‌ ساز، مسئولیت تهیه پنجره ‌ها را بر عهده دارم و به مشتریان عرضه می کنم. متأسفانه به دلیل نادیده گرفتن برخی مسائل و عدم تجربه، هیچ کس نظارتی ندارد. یکی از مسائل مهم در ساخت و ساز ساختمان ‌ها، عدم وجود ناظر و بازرس است. راه حل آن این است که شرکت‌ های ساختمانی حتماً ناظر و بازرس در پروژه ‌های ساختمانی خود داشته باشند تا میزان اهمال کاری کاهش یابد و از تجربه ‌های میدانی نیز بهره‌ برداری شود.

رسانه می ‌تواند تأثیر قابل توجهی در ایجاد اعتماد در مشتریان داشته باشد. حتی برای خرید وسایل برقی خانه، تبلیغات و نظرات دوستان و پیشنهادات را مورد توجه قرار می ‌دهم. با این حال، رسانه بهترین منبع است، زیرا امن ‌تر و قابل اعتماد ‌تر از افراد و دوستان می ‌باشد. همچنین، توصیه می ‌کنم که تحقیق و مطالعه بیشتری در رابطه با این موضوع انجام دهید. اگرچه مجبورید به یک شخص اعتماد کنید، اما با بررسی دقیق ‌تر، می ‌توانید تصمیم‌ گیری بهتری داشته باشید.

 

برچسب ها

محمدرضا پاک نیا

شرکت پنجره نگین شهر

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "