اخبار ویژه
  • پیشنهاد سردبیر
  • آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز
    آرامش جمعه ها در منطقه گردشگری باغستان
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    علی ارجمند عین الدین
    اربعین مقدمه ای بر جهانی شدن
    مطالب مرتبط

  • کوهسار میزبان رویداد بزرگ قرآنی

    1402/10/19

    به گزارش خبرنگار جام جم البرز از ساوجبلاغ،حجت الاسلام محمدی امام جمعه  شهر کوهسار و مدیر عامل موسسه قرآنی مشکات در یک نشست خبری با اصحاب رسانه از مسابقات بین المللی و مردمی مشکات خبر داد. 

    ایشان افزود؛ موسسه مشکات از سال ۹۸ این توفیق را به ما داد تا در زمینه آموزش قرآن کریم و مسابقات قرآنی، فعالیت های با ارزشی را داشته باشیم.

    وی در رابطه با مسابقات بین المللی مردمی مشکات در رشته #قرائت_تقلیدی گفت؛ امسال پنجمین  دوره مسابقات کشوری مردمی برگزار گردید که بیش از ۱۴ هزار نفر شرکت کننده کشوری داشتیم و اختتامیه بزرگی هم در اردوگاه ایثار با حضور چهرهای بزرگ قرآنی انجام شد.

    وی در باره نحوه آموزشی ادامه داد؛ این دوره ها در دفتر امام جمعه کوهسار و بخش چندار فعالیت میکند مراکز آموزشی در شهر نظرآباد، هشتگرد دایر شده و در کرج، ماهدشت، محمدشهر و همچنین بیست کلاس آموزشی نیز در تهران فعالیت میکند.

    ایشان با تاکید بر عنوان مردمی بودن این مسابقه بین المللی قرآنی بیان کرد؛ منظور از عنوان مردی این است که مسابقات بین المللی قرآنی دولتی را اوقاف برگزار میکند، ولی ما مسابقات #مردمی بین المللی هستیم.

    وی همچنین ادامه داد؛ ثبت نام این دوره ها که بصورت رایگان است تا پایان بهمن ماه میباشد که در رشته های قرائت تقلیدی مختص آقایان و در رده سنی زیر چهل سال میباشد.

    ایشان از تبلیغات جهانی مسابقات مشکات و حضور قاریان برتر بین المللی، استاد عبدالباسط،  استاد مصطفی اسماعیل، استاد شحات انور، استاد منشاوی که بصورت غیر حضوری در این مسابقات نقش دارند سخن گفت.  

    حجت الاسلام محمدی در رابطه با جوائز مسابقات گفت؛ برگزیدگان  هر رشته به ترتیب نفرات اول ۱٠٠میلیون، ۷٠،۸٠ و ۱٠ میلیون میباشد.

    امام جمعه کوهسار در پایان سخنان خود از آغاز بکار دوره های تخصصی مهدویت خبر داد و گفت دوره های تخصصی مهدویت زیر نظر بنیاد مهدویت کشور با مدیریت آقای‌ مریدی باهمکاری آموزش و پرورش دانشگاه ها شروع بکار خواهد کرد.

    برچسب ها

    حجت الاسلام محمدی

    امام جمعه کوهسار

    رویداد بزرگ قرآنی

    ارسال پیام

    نام و نام خانوادگی

    پست الکترونیک

    توضیحات

    جام جم البرز

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "