محمدرضا قاسمی، مدیر کافه نان نایس:

یکی از مسائل مهم تولید نان با کیفیت، بهره گیری از نانوایان حرفه ای است

افتخار این را داشتیم تا با یکی از مدیران جوان و توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‎ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با محمدرضا قاسمی، مدیر کافه نان نایس جلب می‎نماییم:

1402/10/21

بنده متولد 2/8/1371هستم. در حال حاضر به غیر از آرد که به صورت سهمیه‏ای در اختیار صنف نان فانتزی قرار میگیرد، بقیه موارد از جمله خمیرمایه شکر و غیره به صورت آزاد تهیه میگردد. کلیه نانوایان و کسانی که جواز کسب دارند از طریق سایت، آرد مورد نیازشان را خریداری مینمایند که البته این خود یکی از مشکلات موجود میباشد. در کل برای نان فانتزی هیچ امتیازی در نظر گرفته نمی‌شود و چیزی به عنوان سهمیه و تسهیلات نداریم.

یکی از مسائل مهم در جهت تولید نان با کیفیت برای مردم وجود نانوای حرفه ای و آموزش دیده میباشد که متاسفانه بسیار نادر است. البته ما در فروشگاه خود به این امرمهم میپردازیم. همچنین در بحث تهیه مواد اولیه با کیفیت به خصوص آرد مرغوب بسیار دقت به خرج داده و از این امر پر اهمیت غافل نمیشویم. از آنجا که این شغل بسیار پر مخاطره است حمایت از افرادی که در این راه به مردم خدمت می‌کنند، بسیار در رشد این صنعت موثر میباشد.

همانطور که مستحضرید نانوایان در کشور وظیفه تامین نان مردم را بر عهده دارند و قشری بسیار زحمتکش هستند با وجود تعرفه ای که برایشان قرار داده شده در شرایط سخت باید با مقدار مشخصی آرد تعداد مشخصی نان آماده و تحویل خریداران بدهند و با وجود دستگاههای کارتخوان با مشکلاتی مواجه هستند.

به نظرم رئیس محترم اتحادیه باید زیر ساختهای این صنعت را اصلاح و در صدد رفع مشکلاتی که پیش تر بیان شد برآید.

بیشتر تولید فروشگاههای نان فانتزی رژیمی بوده و برای افرادی که مشکلاتی از قبیل دیابت و غیره دارند بسیار مناسب است. یکی از راههای معرفی و آشنایی مردم با این محصولات رسانه ها و شبکه های مجازی هستند. نانهای فانتزی با کیفیت و سالم می توانند جایگزین مناسبی برای نانهای سنتی باشند.

برچسب ها

محمدرضا قاسمی

کافه نان نایس

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "