دکتر محمد رضا سوفاری، موسس و مسئول فنی تصریح کرد:

داروخانه دکتر سوفاری، عرضه 98 درصد داروهای نایاب تنفسی

دکتر محمد رضا سوفاری، سال ۱۳۹۱ از دانشگاه جندی شاپور اهواز در رشته داروسازی فارغ‌التحصیل شد. وی در همان سال با تاسیس داروخانه تحت مدیریت خود به عنوان موسس و مسئول فنی داروخانه، به شکل تخصصی وارد این حوزه گردید. داروخانه دکتر سوفاری هم اکنون با بیش از یک دهه سابقه فعالیت، به دلیل موقعیت مکانی و مجاورت با بیمارستان مدنی کرج، در زمینه تامین و ارائه اغلب داروهای کمیاب به مردم، عملکرد بسیار موفقیت آمیزی داشته است. در همین ارتباط خبرنگار جام جم البرز گفتگویی را با دکتر محمد رضا سوفاری این مدیر متعهد و پر تلاش انجام داده که از نظر خوانندگان می گذرد:

1402/8/10

داروخانه تحت مدیریت شما در زمینه تامین داروهای کمیاب در بین مردم شناخته شده است، بفرمایید این داروها عمدتا چه اقلامی را شامل می گردد؟

داروخانه سوفاری در لاین داروهای تنفسی از جمله اسپری های تنفسی و نبولایزرتنفسی، مواردی که برای شستشو به کار می رود، همچنین اسپری های بینی و تمام آنتی بیوتیک هایی که جهت عفونت های حاد تنفسی استفاده می شود، دارای مجموعه ای کامل می باشد.

از نظر موقعیت مکانی، داروخانه روبروی بیمارستان مدنی شهر کرج قرار گرفته است. این مرکز پزشکی یک بیمارستان سانتر تروما می باشد، به این معنا که تمام حوادث مربوط به تصادفات و موارد این چنین در کرج و اطراف آن به این بیمارستان ارجاع داده می شود. با توجه به این موضوع، داروخانه ما نیز تمام داروها و تجهیزات پزشکی و ارتوپدی لازم جهت ارائه خدمات به این موارد را دارا می باشد.

اشاره به داروهای تنفسی داشتید، در این خصوص مردم به راحتی می توانند با مراجعه به داروخانه شما اقلام دارویی مورد نیازشان را تهیه نمایند؟

 بله؛ اما از صد درصد استفاده نمی کنم، زیرا هیچ مجموعه ای کامل نیست ولی ۹۸ درصد داروهای تنفسی و موارد نایاب تنفسی از جمله داروهای خارجی و ایرانی در داروخانه موجود و قابل ارائه به مردم می باشد.

بیماران از سراسر شهر کرج، اطراف فردیس، ساوجبلاغ و حتی از شهر تهران به ما مراجعه می نمایند. از جمله بیمارانی که به صورت ثابت داروی مورد مصرف در اختیارشان قرار داده می شود. از این بابت خوشحال هستیم مراجعه کنندگان نسبت به مجموعه ما اطمینان حاصل نموده اند. ما نیز متقابلاً علاقه مندیم جهت تداوم این اعتماد تمام تلاش خود را انجام دهیم. در این راستا سعی مان بر این است با تکمیل اقلام دارویی بتوانیم پاسخگوی نیازهای بیماران باشیم‌.

با توضیحاتی که ارائه فرمودید، می توان گفت شاخصه بارز داروخانه سوفاری عرضه داروهای کمیاب به بیماران می باشد؟

در ارتباط با اغلب داروهای کمیاب علاوه بر داروهای تنفسی، در زمینه آنتی بیوتیک ها و ویال های تزریقی که در بازار دارو، عرضه آن کم شده است، سعی کرده ایم مجموعه کاملی داشته باشیم.

مواقعی بوده که پس از تهیه دارو برای مراجعین، آنها این مسئله را برای آشنایان خود نیز بازگو کرده اند. از این طریق بر تعداد بیماران افزوده و آنها نیز به ما مراجعه می نمایند. گاهی این بیماران ساکن البرز نیستند و از شهرهای دیگر می آیند. در این گونه موارد جهت ادامه درمان، داروهای مورد نیاز بیماران، از راه دور در اختیارشان قرار داده می گردد.

در خاتمه برای اطلاع خوانندگان نشانی و شماره تماس را اعلام فرمایید.

آدرس:جهانشهر-بلوارماهان-میدان مدنی-کوچه مهران-روبروی درب اورژانس بیمارستان مدنی- داروخانه دکتر سوفاری

شماره تماس داروخانه:

۳۴۲۰۷۲۸۴

 

 

 

 

برچسب ها

دکتر محمدرضا سوفاری

داروخانه دکتر سوفاری

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "