علیرضا آریان مجد، سازنده ساختمانی و مدیر فرهیخته املاک آریان طی مصاحبه اختصاصی:

رمز موفقیت خود را سختکوشی می دانم

نام نیک و موفقیت های اثرگذار علیرضا آریان مجد، سازنده حرفه‌ای ساختمانی و مدیر دفتر مشاور املاک آریان، بهانه ای شد تا از این خدمتگزار تامین مسکن جهت مصاحبه اختصاصی دعوت نماییم. وی سازنده ساختمانی سرشناسی است که باشخصیتی متواضعانه به عنوان یکی از مدیران خوش فکر دفاتر مشاور املاک در استان البرز تجربیات وافری در مسیر تلاش هایش داشته است. علیرضا آریان مجد، جهد، کوشش و پشتکار را عامل و رمز موفقیت خود می داند. در واقع مکمل این نیکنامی، دعای خیر خریدارانی است که از واحدهای مسکونی ایشان بهره مند بوده اند. بازتاب قدردانی و سپاس تنها به این موضوع بسنده نمی شود، بلکه سهولت بوروکراسی و تعدیل زحمات خریدار از ابتدای خرید تا زمان دریافت سند تک برگ خدمت منحصر به فرد دفتر مشاور املاک آریان در منطقه مهرشهر کرج است. توضیحات بیشتر در پرسش و پاسخ های ما از این مدیر توانمند و متعهد نهفته است که در ذیل مطالعه می‌نمایید:

1402/8/17

 تا کنون به عنوان یک سازنده ساختمانی حرفه ای و مدیر دفتر املاک شهرت خوبی دراستان البرزدارید ، برای اطلاع بیشتر مخاطبین، پیشینه فعالیت های خود را بازگو نمایید.

 بنده حدود ۱۵ سال است که در این حوزه فعالیت دارم. کار حرفه ای ام را با انجام مشاوره آغاز نمودم. در تداوم فعالیت هایم موفق به تاسیس دفتر مشاوره املاک شدم و در حال حاضر بیش از هفت سال است که مدیریت آن را بر عهده دارم.

خوشبختانه طی این مدت عملکردمان در اتحادیه املاک، روند موفق و خوبی بوده است. تا کنون پرونده شکایتی نداشته ایم و در کل ارتباط خوبی با مردم و نیز رؤسا و اعضای اتحادیه داشته ایم.

اشاره داشتید به عملکرد موفقتان و اینکه تاکنون پرونده شکایتی نداشته اید، قطعا این مهم نمایانگر رضایت مندی مشتریان از نحوه کار شماست؛ در این ارتباط بفرمایید ویژگی خاص خدماتتان به مشتریان چیست؟

مراجعه کنندگانی که از طریق املاک ما قصد انجام خرید ملک دارند، می توانند امور مربوط به دریافت سند تک برگ را در دفتر املاک انجام دهند. در واقع این فرآیند با مشارکت دفتر خانه ۲۹ آقای حامد رنجبر برای خریداران صورت می پذیرد.

به عبارت دیگر صفر تا صد پروسه تحویل واحدهای به فروش رسیده همراه با تک برگ کردن و تحویل سند در دفتر املاک انجام می گیرد.

در این راستا همواره به مشاورین فعال املاک آریان یادآور می شوم در برخورد با مشتریان  مردم داری را رعایت نمایند. به طوری که وقتی مراجعه کننده وارد دفتر املاک می شود تصور بیگانه بودن نکند. بلکه به نحوی خدمات دهی انجام گیرد که مشتری، رضایت کامل داشته باشد. در این صورت دفتر املاک توسط همین مشتریان رضایت مند به صورت زنجیروار به دیگر خریداران معرفی شده و بر تعداد مشتریان افزوده می گردد.

مختصری از پروژه های انجام گرفته و نیز پروژه های در دست احداث بگویید‌.

بنده به همراه آقای محمدتقی سرفراز امور مربوط به ساخت و ساز در حوزه کرج و ساوجبلاغ را انجام می دهیم. در حال حاضر ۱۴ سازه در دست احداث است و چند سازه را نیز به انجام رسانده و تحویل خریداران داده ایم.

 این سازه ها در فاز ۴ مهرشهر، شهرجدید هشتگرد، نظرآباد و هشتگرد قدیم می باشد. سازه نظر آباد در پنج طبقه و هر طبقه دارای دو واحد است که تحویل داده شده و در حال اتمام پایان کار هستیم. بقیه سازه ها نیزدر حال ساخت می باشد.

از نظر مشتریان، شما از سازندگان خوب و قابل اعتماد ساختمانی هستید، در این خصوص چه توصیه ای به جوانانی که علاقه مند به این حرفه هستند دارید؟

مهم ترین توصیه من به جوانان این است که مردم داری را در اولویت فعالیت هایشان لحاظ نمایند. باید با مردم دوست باشند و دوستانه رفتار کنند. در واقع زمانی که به نحو احسن بتوانیم برای مردم کاری انجام دهیم، می توانیم موفق باشیم و از پله های ترقی گذر نماییم.

شما تجربه های جالبی در حوزه هنر بازیگری و ورزش داشته اید، در این مورد بیشتر توضیح دهید.

فعالیت من در حوزه هنر، حضور در سریال تلویزیونی به نام «معمای شاه» بود. در این سریال با ۹ گریم مختلف ایفای نقش داشتم. در ضمن بدل کاری پروژه را نیز عهده دار بودم. در این خصوص تحت نظر استاد علیرضا فتحی که دیگر در میان ما نیست، تعلیمات مرتبط را گذرانده ام. همچنین در زمینه فوتبال نیز به عنوان مربی دروازه بان در ورزشگاه انقلاب، فعال بوده ام.

 به عنوان عضوی از اعضای صنف اتحادیه دفاترمشاوراملاک به حیطه کاری این صنف اشراف دارید، در این ارتباط چنانچه سخنی با مسئولین دارید، بفرمایید؟

مسئولین مرتبط با این حرفه باید از صنف املاک حمایت نمایند. واحد‌های صنفی دفاتر مشاوراملاک نمی توانند قیمت ملک را گران و یا ارزان کنند. در واقع این اقتصاد کشور است که باعث گرانی شده است.

میزان کمیسیون در استان البرز بسیار پایین است. با توجه به اینکه درآمد املاک از کمیسیون تامین می گردد، لذا میزان آن باید به نحوی باشد که املاک به دنبال عمل ناشایست اضافه گرفتن از مشتریان نباشند. در حقیقت املاک امانت دار مردم هستند.

 در پایان بفرمایید رمز موفقیت خود را در چه می دانید؟

رمز موفقیت خود را سختکوشی و پشتکار می دانم. من در این حوزه بسیار سختی کشیدم. در این مسیر دوست عزیزی دارم به نام رحمت الله امیری که مرا بسیار یاری نمودند.

همچنین با حمایت های همسرم خانم یعقوبی نیا توانستم در این حرفه پیشرفت نمایم و نام نیک داشته باشم که برایم بسیار ارزشمند است.

در پایان این گفتگو لازم می دانم از خانم مریم قمی، رئیس اتحادیه املاک، آقای حسین اسفیدانی، نایب رئیس اول اتحادیه، خانم مرضیه خدامی، نایب رئیس دوم اتحادیه، خانم معصومه مهری، مدیر اجرائی اتحادیه و همچنین واحد بازرسی اتحادیه املاک تشکر و قدردانی ویژه نمایم. این چهار کادر فعال اتحادیه کمک زیادی به جمع آوری واحدهای صنفی ( املاک) بدون جواز کسب نموده اند.

لطفاً در صورت علاقه مندی راه های ارتباطی مشتریان با دفتر املاک آریان، اعم از نشانی، تلفن و ساعات کاری را بفرمایید‌.

نشانی: فاز 4 مهرشهر- چهارراه بانک ملی- نبش خیابان 404 – کد املاک آریان: 56

شماره های تماس واتس اپ:

09100545052

09100545053

شماره تماس ثابت:

02633512303

ارتباط مستقیم با مدیر املاک:

09126481639

پیج اینستاگرام:

Ariyan_home_designer


 

 

 

 

برچسب ها

علیرضا ارین مجد

مدیر املاک آریان

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "