ساناز کاظمی، مدیر آموزشگاه اعلام کرد:

شاخصه ممتاز آموزشگاه مراقبت و زیبایی بانو کاظمی، دو سال پشتیبانی رایگان از هنرجویان

آموزشگاه مراقبت و زیبایی بانو کاظمی، در حوزه فعالیت فنی و حرفه ای به عنوان یکی از پر هنرجوترین آموزشگاه ها در منطقه فردیس شناخته شده است. این آموزشگاه در سال ۱۳۹۴ با مدیریت ساناز کاظمی تاسیس گردید و هم اکنون در همه زمینه های آرایش و پیرایش به صورت تخصصی در حال ارائه خدمات به هنرآموزان می باشد. پشتیبانی رایگان دو ساله بعد از دوره های آموزشی، یکی از شاخصه های این مجموعه محسوب می شود. در ادامه توجه خوانندگان را به گفتگوی خبرنگار جام جم البرز با این مدیر توانمند و ساعی جلب می نماییم:

1402/8/17

به عنوان یک مدیر موفق، با تجربه ۱۵ ساله ای که در این حوزه به دست آورده اید؛ بفرمایید نحوه و ویژگی خاص آموزش شما چیست؟

من همه هنرآموزانم را از تمام جهات پشتیبانی می کنم. بعد از اتمام دوره آموزشی، به مدت دوسال برایشان پشتیبانی رایگان انجام می دهم. هنرجویان در رشته های آموزش دیده خود، با ورود هر تکنیک جدید به بازار کار، می توانند مراجعه کرده و به شکل رایگان در این حوزه به روز رسانی شوند.

در واقع گذراندن این دوره ها برای هر آرایشگری مفید است. زیرا در حال حاضر همه رشته‌های فنی و حرفه ای برای موفقیت و پیشرفت به دنبال به روز رسانی هستند. در این راستا مربیان هر ماه یکبار، داشته هایشان را به روز رسانی می کنند و آن را به صورت رایگان در اختیار شاگردان قبلی نیز قرار می دهند.

با این توضیح، باید میزان رضایت مندی هنرجویان از خدمات آموزشگاه بالا باشد؟

تا جایی که توانستم سعی کرده ام این رضایت مندی حفظ و روز به روز بیشتر گردد. وقتی کسی در شغلش قوی تر رفتار کند و رضایت مراجعین را جلب نماید، مسلما در آن رشته رشد بیشتری نیز خواهد داشت. بنده طبق ارزیابی خود تا کنون به ۸۰ درصد هدفم رسیده ام.

درخصوص مدارک تخصصی و بین المللی که در این حوزه حرفه‌ای دریافت کرده اید، بگویید.

بنده از کشورهای همسایه مانند دبی و ترکیه مدرک بین اللملی دریافت کردم. همچنین در زمینه آموزش در سمینارهای مختلف شرکت نمودم. بسیار علاقه مندم که به روز باشم و بهترین تکنیک ها را به مشتریان ارائه دهم.

در پایان نشانی و شماره تماس آموزشگاه خود را ذکر فرمایید.

نشانی: فردیس- فلکه دوم- انتهای خیابان امام حسن- سر کانال- انتهای خیابان یازدهم غربی(انتهای کوچه تولد)مجتمع تجاری حسینی- بالای فروشگاه کوروش- طبقه اول- آموزشگاه بانو کاظمی

شماره تماس:۰۹۱۰۹۰۵۹۱۱۵

 

 

 

 

 

برچسب ها

ساناز کاظمی

اموزشگاه زیبایی بانو کاظمی

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "