ساناز کاظمی، مدیر آموزشگاه مراقبت و زیبایی بانو کاظمی:

رسانه‌ ها مردم را با خدمات اصناف مختلف آشنا می کنند

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ ساناز کاظمی، مدیر آموزشگاه مراقبت و زیبایی بانو کاظمی جلب می‌ نماییم:

1402/9/2

درخصوص مشکلات موجود در حوزه فعالیت خود توضیح فرمایید.

در حال حاضر، تمامی شغل ها درگیر شرایط اقتصادی و نیازمند عملکرد هوشمندانه هستند. به دلیل وضعیت اجتماعی، بسیاری از آن‌ها عملکرد ضعیفی دارند و از رده خارج می ‌شوند. این اتفاق به دلیل عدم توانایی در مدیریت شغل و وابستگی به عوامل مختلف رخ می ‌دهد. بنابراین حفظ رضایت مشتریان و هنرجویان و تامین رضایت کامل آن‌ها باعث می‌ شود که افراد بیشتری به مجموعه شما مراجعه کنند و این فرایند بهبود پیدا کند.

به عنوان مدیریت یک سالن زیبایی، چه اقداماتی برای رضایت مشتریان و هنرجویان انجام می دهید؟

در این مجموعه، تلاش می ‌کنم تا حد امکان رضایت آن‌ ها را فراهم کنم. هنرجویان من علاقه‌ مند به هنر هستند و من همیشه آموزش عالی را ارائه می ‌دهم. زمان آموزش در رشته ‌های فنی و حرفه‌ ای، بسیار طولانی است. اما بسیاری از همکارانم زمان کافی برای آموزش حرفه به شاگردان خود را در نظر نمی ‌گیرند و این موضوع تأثیر زیادی بر فرایند یادگیری دارد.

وقتی یک شخص می‌ خواهد یک رشته را یاد بگیرد، باید حتماً زمان مورد نیاز را در نظر بگیرد و مجموعه ‌ای را انتخاب کند که او را در این مسیر پشتیبانی نماید. برخی مجموعه‌ ها فقط در چند جلسه آموزشی رشته‌ هایی که پیچیده هستند و تجربه می ‌طلبند، فعالیت می‌ کنند. این موضوع باعث می ‌شود هنرجو در میانه راه از آن رشته دست بکشد و تصمیم به ترک آن را بگیرد. اما مجموعه‌ ما زمان آموزش را برای هنرجو تمدید کرده است و همراه با آن، زمان عملی هم اختصاص می ‌دهیم. من برای مدل‌ سازی خود و مجموعه ام برای هنرجویان، تبلیغات فراوانی دارم و آن‌ها را مجبور به انجام فعالیت‌های عملی تحت نظر مربیان می ‌کنم. تعامل ما با مربیان به صورت ساعتی است و به این نتیجه رسیده ام که از طریق این تعاملات، هنرجویان می ‌توانند مهارت‌ های خود را بهبود ببخشند و بهترین عملکرد را در شغل خود داشته باشند.

ما دو سال پشتیبانی رایگان ارائه می‌ دهیم. در طول این دوره برای مشتریانمان آموزش و پشتیبانی لازم را فراهم می ‌کنیم. حتی پس از پایان دوره دو ساله، همچنان آماده‌ ایم به صورت رایگان به آن ها کمک کنیم، مخصوصاً اگر نیاز به آموزش و یا تکنیک‌ های جدیدی در رشته خود داشته باشند.

مطالبات خود را از طریق تریبون جام جم البرز با مسئولین این حوزه مطرح کنید.

خواسته ما این است که نظارت کلی و رعایت استانداردهای مناسب در کار وجود داشته باشد، اما به نظرم این موضوع به طور کامل رعایت نمی‌شود. بسیاری از مجموعه ‌ها به دلیل دریافت کمترین هزینه، کمی بی ‌تفاوت عمل می ‌کنند. باید مسئولین مربوطه این موضوع را بررسی کنند و تلاش کنند که مدیریت زمان را بهبود بخشند و برنامه‌ های آموزشی را به همراه تمرینات عملی، کاملتر ارائه دهند.

نقش رسانه را در این حوزه چگونه عنوان می کنید؟

رسانه ‌ها نقش بسیار مؤثری در این زمینه دارند. آن ها باعث معرفی مجموعه‌ ها به جامعه می‌ شوند و توانایی افراد را به عموم مردم نشان می ‌دهند. از طریق رسانه‌ ها، می ‌توان به طور گسترده ‌تری به افراد دسترسی داشت و آن ها را با خدمات و تخصص‌های مختلف آشنا کرد.

 

برچسب ها

ساناز کاظمی

اموزشگاه زیبایی بانو کاظمی

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "