محمد خانی، مدیر املاک تبیین کرد:

دپارتمان املاک پلاس، نگین درخشان شهر قدس

دپارتمان املاک پلاس با مدیریت محمد خانی حدود ۸ سال است که در شهر قدس پذیرای مراجعین می باشد. این مجموعه در حال حاضر به شکل تخصصی در کلیه زمینه های مرتبط با ملک به مشتریان خدمات مشاوره ارائه می دهد. به طوری که انجام هر مشاوره در لاین های تفکیک شده خاص خود به طور منظم صورت می پذیرد. خبرنگار جام جم البرز گفتگویی را با این مدیر خوش فکر و زبده انجام داده است که توجه مخاطبان گرامی را به آن جلب می نماییم:

1402/8/24

درخصوص خدمات و مشاوره های تخصصی دپارتمان املاک پلاس، توضیح فرمایید.

من از ۲۰ سالگی در این زمینه فعالیتم را آغاز کردم و حدود سه سال است که وارد حوزه دپارتمان شده ام. در حال حاضر ما  به صورت تخصصی بر روی ملکها کار می کنیم. منظور از تخصصی این است که امور مربوط به ملک از ابتدا تا رسیدن به مرحله عقد قرارداد را انجام می دهیم. در این بازار راکد، به سختی می توان یک ملک را به فروش رساند. ولی به دلیل سابقه طولانی مدت و از سوی دیگر تنوع فایل های موجود، با هزینه خودمان ملک را معرفی می نماییم. در واقع معرفی و آگهی های ملک و نیز تمامی مشاوره ها به صورت رایگان در مجموعه انجام می گیرد. همچنین خدمات مربوط به رهن، خرید و فروش، اجاره، تهاتر و مشارکت در ساخت به مشتریان ارائه می گردد. به طور کلی سعی کرده ایم دپارتمان املاک پلاس، نگین درخشان شهر قدس باشد.

آیا در مجموعه جنابعالی، مشاوره حقوقی هم ارائه می گردد؟

در این مجموعه حدود ۱۰ مشاور در حال فعالیت هستند. مشاور حقوقی هم داریم. در صورت نیاز، مشاوره های حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری انجام می گیرد. البته خودم هم دوره های مشاوره را طی کرده ام و نسبت به این موضوع آشنایی دارم.

راه های ارتباطی با دپارتمان املاک پلاس را بیان کنید.

آدرس :شهر قدس-میدان آزادی-خیابان شهید عالمی -پلاک 175

شماره تماس ثابت: ۰۲۱۴۶۸۱۹۰۲۰

شماره همراه:۰۹۹۰۴۰۹۱۰۰۴

شماره دفتر :۰۲۱۴۶۸۶۳۸۳۵

 

 

برچسب ها

محمد خانی

دپارتمان املاک پلاس

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "