نسرین شکری، مدیر سالن زیبایی نسرین:

تلاش کرده ایم بهترین سالن زیبایی ماهدشت باشیم

سالن زیبایی نسرین حدود ۵ سال است که در منطقه ماهدشت فعال می باشد. این مجموعه هم اکنون خدمات مربوط به زیبایی به ویژه مراقبت پوست را به مشتریان ارائه می دهد. مهمترین هدف در انجام بخش های مختلف این خدمات، بهبود وضعیت، سلامت و نهایتا زیبایی پوست می باشد. آبرسانی، جوانسازی و روشن سازی پوست از جمله این موارد محسوب می شود. جهت آشنایی بیشتر خوانندگان در زمینه فعالیتهای این مرکز با نسرین شکری، مدیریت پر تلاش و مجرب آن به گفتگو نشستیم که ماحصل مصاحبه را در ادامه می خوانید:

1402/8/24

سالن زیبایی نسرین در حال حاضر در چه بخش هایی فعالیت دارد؟

خدمات قابل ارائه به مراجعین در این مجموعه، شامل فیشیال پوست؛ زیبایی و پاکسازی پوست؛ پدیکور و کف سابی پا می شود.

بخش های مربوط به دست و پا و زیبایی پوست توسط خودم انجام می گیرد. همچنین لاین عروس، میکاپ و ناخن نیز به صورت مجزا پذیرای مراجع کنندگان می باشد.

اشاره داشتید به خدمات زیبایی پوست که در این سالن ارائه می دهید، در این خصوص بیشتر چه افرادی مراجعه می کنند؟

افرادی که پوست صورتشان دارای جوش و یا چین و چروک است، جهت جوانسازی و آبرسانی مراجعه می نمایند. همچنین کسانی که پوست صورتشان کدر و مات است جهت روشن سازی می توانند از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند.

به دلیل اینکه روش های تهاجمی و تزریق، حتما باید توسط متخصصان پوست انجام شود، بنده هیچ گاه به این حوزه ورود نکرده ام.

دستگاه های مورد استفاده ما دارای کیفیت بالا است. مراجعین بعد از انجام زیبایی پوست می توانند به خوبی تغییرات صددرصدی را در چهره خود مشاهده کنند. البته همزمان با انجام مراحل زیبا سازی پوست و حتی بعد از آن، زیباجویان باید دستورالعمل های گفته شده را رعایت نمایند.

مدت زمان پروسه بهبودی و سلامت پوست چه میزان است؟

فیشیال مرحله به مرحله انجام می پذیرد. هر مرحله  ۲۸ روز یک بار تکرار می شود. پروسه انجام مراحل بستگی به تعداد و نوع جوش هایی است که وجود دارد. جوش های قرمز و هورمونی را مورد درمان قرار نمی دهیم. زیرا مربوط به شاخه پزشکی است. ولی جوش های ریز را با رضایت زیباجویان تخلیه می کنیم.

توجه به سلامت مراجعین و رعایت اصولی که به آنها پرداختید مبنی بر وارد نشدن به حیطه پزشکی، وجه تمایز و شاخصه ممتاز سالن زیبایی نسرین است؛ در این خصوص توضیح دهید.

بله؛ در واقع ویژگی مهم این مجموعه در همین است که امور مربوط به حوزه پزشکی را انجام نداده و آن را به متخصص پوست ارجاع می دهد.‌  

در این راستا با مراجعه کنندگان خود به طور کامل و شفاف صحبت می کنیم. در ابتدا به آنان مشاوره می دهیم و فرم مشاوره را نیز در اختیارشان می گذاریم‌. بنابراین آرامش خاطر و اطمینان دارند که پوستشان آسیب نمی بیند. البته در مواردی که نیاز به تشخیص پزشک باشد حتما جهت درمان به متخصص معرفی می شوند.

شایان ذکر است خدمات مربوط به فیشیال فقط مربوط به زیبایی پوست می شود. برای انجام این خدمات از سازمان فنی و حرفه ای مدارک مرتبط را کسب نموده و در ورکشاپ های بسیاری شرکت کرده ایم. در ضمن به هیج وجه تزریق ژل و بوتاکس انجام نمی دهیم.

 مواد اولیه مورد مصرف شما در روند ارائه خدمات زیبایی به مشتریان عمدتا چه محصولاتی است؟

در منطقه ای که سالن زیبایی ما فعال است، امکان استفاده از برند های خاص و بسیار قوی وجود ندارد. با این وجود سعی کرده ایم از محصولات با کیفیت استفاده کنیم. این مواد، تولید کشور آلمان بوده و شامل برندهای آنوبیس، Krx و یانسن آلمان می باشد. به طور کلی تلاش کرده ایم بهترین سالن زیبایی ماهدشت باشیم.

در پایان نشانی و شماره تماس سالن زیبایی نسرین را ذکر نمایید.

آدرس :ماهدشت-خیابان الزهرا-بعد از کوچه سوم-پلاک ۷۱

شماره تماس:۰۹۳۸۵۴۲۴۸۲۰

 

 

برچسب ها

نسرین شکری

سالن زیبایی نسرین

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "