نسرین شکری، مدیر سالن زیبایی نسرین:

سالن های زیبایی به عنوان یک گروه تخصصی در نظر گرفته شوند

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ نسرین شکری، مدیر سالن زیبایی نسرین جلب می‌ نماییم:

1402/9/2

درخصوص فعالیت ها و مشکلات حوزه فعالیت خود توضیح دهید.

یکی از مشکلات ما، این است که در یک وضعیت میانی قرار داریم که بین دسته بندی فیشیالیست پوستی و آرایشگر پوست قرار می‌گیرد و دقیقاً نمی ‌توانیم تعیین کنیم که در کدام دسته قرار داریم.

 این فعالیت، در اصل کار پزشکی نیست و نیازی به نظارت پزشک برای آن وجود ندارد. ما از انجام فرآیند هایی مانند تزریق بوتاکس و ژل خودداری می ‌کنیم و از تخصص پزشکان برای انجام این نوع فعالیت‌ ها آگاهی داریم.

فعالیت ‌ها و تجهیزات ما قانونی هستند و به عنوان فیشیالیست پوست، تنها روی پوست کار می ‌کنیم و هیچگونه تزریق یا اعمال تهاجمی با استفاده از سوزن انجام نمی ‌شود. خدمات انجام شده تا حدودی محدود به ماساژ و روشن‌ سازی پوست است.

به عنوان یک مصرف کننده بفرمایید که در حال حاضر مواد و تجهیزات تولید داخل قابلیت رقابت در سطح جهانی هستند؟

 بسیاری از مواد آرایشی و ابزاری که ما در انجام فعالیت هایمان از آن ها استفاده می کنیم تولید داخل است. بعضی از ماسک ها می ‌توانند با محصولات خارجی رقابت داشته باشند، اما برخی از برند ها از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند و حتی با وجود قیمت بالایی که دارند بی کیفیت می باشند.

به عنوان یک مدیر، از مسئولین مربوطه چه خواسته هایی دارید؟

ما می ‌خواهیم که مسئولین به گونه ‌ای ما را مدیریت کنند که مانند آرایشگران، به عنوان یک گروه و مجموعه تخصصی در نظر گرفته شویم. مدارک و تحصیلات ما مربوط به سازمان فنی و حرفه‌ ای است و نمی ‌توانیم به عنوان پزشک عمل نمائیم.

رسانه ها و فضای مجازی برای بهبود و ارتقاء در فعالیت های شما چه کاری می توانند انجام دهند؟

بهترین راهکار این است که یک مستند تهیه شود و درباره فعالیت‌ های ما توضیحات دقیقی ارائه دهد و مشکلات، مجوزها و شرایط لازم را تشریح کند تا آگاهی عمومی در این زمینه افزایش یابد.

 

برچسب ها

نسرین شکری

سالن زیبایی نسرین

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "