رامین نگارش، مدیر نمایندگی معرفی کرد:

تک اسپرت کرج؛ نمایندگی رسمی هدلایت لامپ خودرو و عامل فروش درپوش هدلایت NB

رامین نگارش، مدیریت نمایندگی شرکت معتبر MZM و عاملیت فروش درپوشهای لاستیکی باکیفیت NB در ایران را بر عهده دارد. این مجموعه در سال ۱۳۹۱ تاسیس و در زمینه تولید ال.ای.دی هدلایت خودرو فعال می باشد. ارائه ضمانت نامه یکساله گارانتی تعویض کالا موجب افزایش روزافزون اعتبار و شهرت محصولات MZM در بین مشتریان گردیده است. در همین ارتباط جهت آشنایی بیشتر با محصولات و نیز خدمات قابل ارائه نمایندگی تک اسپرت کرج با مدیریت توانمند و مجرب جناب آقای رامین نگارش مصاحبه ای افتخاری ترتیب دادیم. متن این گفتگو در ذیل از نظر خوانندگان می گذرد:

1402/8/24

به عنوان نماینده رسمی شرکت MZM  این مجموعه را معرفی نمایید و در خصوص محصولات آن توضیح فرمایید.

در حال حاضر بیش از یک دهه از شروع فعالیت MZM می گذرد. لامپ های ال.ای.دی هدلایت از کیفیت بالایی برخوردار است. دارای دید بهتر راننده نسبت به هالوژن های فابریک و لامپهای زنون می باشد که خرابی، مصرف برق و حرارت بسیار کمتری دارند. در واقع ما لامپ های ال.ای.دی را با لامپ های هالوژن و زنون های غیر مجاز که دیگر منسوخ شده اند، تعویض می کنیم.

ویژگی خاص و ممتاز این محصولات را در چه می دانید و دلیل اعتبار نمایندگی شما در بین خریداران چیست؟

برند معتبر MZM دارای گارانتی یک ساله تعویض کالا میباشد. البته نیازی نیست مشتریان از همان نمایندگی که کالا راخریداری نموده اند، از خدمات گارانتی استفاده نمایند. زیرا در نمایندگی های سراسر کشور، امکان تعویض وجود دارد. همچنین خریداران می توانند به طور مستقیم کالای مورد نظرشان را جهت تعویض برای شرکت ارسال نمایند، البته این کار به دلیل حجم کاری بالای شرکت پروسه تعویض کالا کمی بیشتر زمان می‌برد.

با توجه به اشاره شما در خصوص کیفیت کالا و خدمات مطلوب این شرکت، میزان رضایتمندی مشتریان را چگونه ارزیابی می کنید؟

کیفیت محصولات از زمان تاسیس تا به امروز هر روز ارتقاء یافته است. در حال حاضر این تولیدات با محصولات مشابه وارداتی برابری می کند. موضوع دیگر استاندارد بودن کالا می باشد که به واقع مهمترین ویژگی آن محسوب می شود. هدلایت های چند طرفه هیچ گاه در کانون نوری خوبی قرار نمی گیرند و به هیچ عنوان طبق الگوی رفلکتور چراغ، چه رفلکتور آزاد، چه لنز، نور متمرکز ندارند. به همین دلایل هدلایت های ما بین مردم کاملا اعتبار دارد.

 در پایان چنانچه سخن ناگفته ای دارید بگویید.

  همانطور که گفته شد، بنده عامل فروش درپوش هدلایت NB با ۵ سایز برای تمام خودروهای داخلی و وارداتی در سراسر ایران هستم و به همکاران محترم و مشتریان عزیز توصیه میکنم برای مراقبت و نگهداری چراغ خودرو و هدلایت و در امان نگاه داشتن آنها در برابر گرد و خاک و بخار روغن ساکن در فضای موتور خودرو حتما بعد از نصب هدلایت درپوش NB را طبق سایز دهانه چراغ نصب کنید.

جهت اطلاع خوانندگان نشانی و شماره تماس مجموعه را اعلام کنید.

آدرس:جاده فردیس- شهرک منظریه- بلوار منظریه- جنب مهد کودک روناس، روبروی پارک بهشت- نمایندگی MZM تک اسپرت کرج ( هدلایت مارکت)

شماره های تماس:

۰۹۳۵۹۹۲۸۲۳۸

۰۹۰۵۲۹۹۴۶۸۸

اینستاگرام:

Taksportkaraj

برچسب ها

رامین نگارش

نمایندگی رسمی هدلایت لامپ خودرو

تک اسپرت کرج؛

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "