رامین نگارش، مدیر نمایندگی تک اسپرت کرج (هدلایت مارکت):

باید از تولید کنندگان داخلی حمایت بیشتری انجام شود

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ رامین نگارش، مدیر نمایندگی تک اسپرت کرج (هدلایت مارکت) جلب می‌ نماییم:

1402/9/2

بزرگترین مشکل حوزه فعالیت شما چیست؟ چه راهکاری برای رفع آن ارائه می دهید؟

واردات قاچاق، بزرگترین مشکلی است که ما در ایران با آن روبرو هستیم. در کشور ما هدلایت ‌هایی (چراغ ‌های جلوی خودرو) که تولید می‌ شوند و یا برندهایی که با مجوز وارد کشور می‌ شوند، بسیار خوب و با کیفیت هستند. اما به جانب این موارد، برندهایی نیز وجود دارند که آن‌ ها را نمی‌ شناسیم و بسیار بی ‌کیفیت هستند و به صورت قاچاق وارد می ‌شوند. این امر باعث فریب مشتریان خواهد شد و آن ‌ها زمانی به ما مراجعه می‌ کنند که دیر شده است و باید هزینه ‌های بالایی را برای تعمیر یا تعویض پرداخت نمایند. ما نمایندگی برند شرکت MZM هستیم و در کنار این برند، شرکت ‌های دیگری نیز وجود دارند که بسیار معتبر هستند. اما به دلیل اینکه ایرانی هستیم، از این برند حمایت می‌ کنیم و توصیه می ‌کنیم از این شرکت خرید کنند. البته، اگر نمی‌ خواهند از برندی خاص خرید خود را انجام دهند، توصیه می‌ کنیم از یک نمایندگی معتبر خرید کنند.

در حال حاضر کیفیت برندهای داخلی در چه سطحی قرار دارد؟

کیفیت این محصولات روز به روز بهتر می ‌شود و مهمترین نکته این است که یک سال گارانتی تعویض دارند. در ایران در حال حاضر دو تولید کننده هدلایت استاندارد وجود دارد که عملکرد خوبی دارند و گارانتی مناسبی نیز ارائه می ‌دهند. از لحاظ استاندارد، تفاوتی با محصولات وارداتی ندارند و هدلایت‌ های استاندارد ما دو طرفه هستند که با استانداردهای جهانی سازگارند. مشکلات کارمان مربوط به تولید کنندگان چراغ‌ ها است. اگر چراغ استاندارد تولید کنند، هدلایت به طور کامل محکم می ‌شود و نور خوبی تولید می‌کند و باعث خیره‌ کنندگی نمی‌ شود.

تاثیر رسانه را در این حوزه چگونه ارزیابی می کنید؟

رسانه می ‌تواند در اطلاع‌ رسانی بیشتر مؤثر باشد و در نتیجه، تولید کنندگان می‌ توانند کیفیت کالاهای خود را بهبود بخشند تا به کیفیت تولیدات وارداتی نزدیک شویم. در کل، تنها نکته‌ ای که می ‌توانم عنوان نمایم، این است که باید از تولید کنندگان داخلی حمایت بیشتری به عمل آید. در بازار ایران، درپوش ‌های هدلایت داخلی موجود است. در صورت امکان، افراد باید از تولیدات قاچاق خریداری نکنند و به جای آن، از محصولات ایرانی با کیفیت تر استفاده نمایند.

 

برچسب ها

رامین نگارش

نمایندگی رسمی هدلایت لامپ خودرو

تک اسپرت کرج؛

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "