سهراب بیکانی، مدیر فروشگاه معرفی کرد:

بیش از 1700 قلم کالای متنوع و باکیفیت در فروشگاه یراق کابینت مهدی

فروشگاه یراق مهدی واقع درهشتگرد، با ارائه اجناس باکیفیت و با قیمت مناسب توانسته است درجلب رضایت مندی مشتریان گامی مثبت بردارد. سهراب بیکانی، مدیرتوانمند این مجموعه دارای سابقه ۳۰ ساله دراین حوزه است که حدود ۲۰سال جزو تولیدکنندگان ملزومات خانگی و اداری نیز بوده است. از این رو خبرنگار روزنامه جام جم البرز با این مدیر مجرب و زبده گفتگویی انجام داده است که در ادامه از نگاهتان می گذرد:

1402/8/25

ضمن معرفی ، از سوابق کاری خود نیز برای مخاطبان ما بگویید.

بنده متولد سال ۱۳۴۷ از روستای دینه کوه بخش الموت شرقی قزوین و ساکن هشتگرد هستم. مدت ۳۰ سال است که در این حوزه فعالیت میکنم که حدود ۲۰ سال آن را در زمینه تولیدات مبلمان خانگی و اداری  ( شامل سرویس خواب و سیسمونی و کابینت ) مشغول بوده و ۱۰ پرسنل داشتم. بعد از این مدت شروع به پخش یراق آلات کابینت و سیسمونی کردم که بخشی از آن وارداتی و بخش دیگر تولید داخلی است. برای تهیه یراق آلات؛ با توجه به تجربه۳۰ ساله در این بخش، با اکثرتولیدکنندگان داخلی که تولیدات با کیفیت دارند، همکاری میکنم و در خصوص اجناس وارداتی نیز آشنایی کامل دارم.

چه فاکتورهایی را در انتخاب اجناس و مواد مورد نیاز مد نظر قرار می دهید؟

سعی و اهتمام ما بر این است تا یراق آلاتی را تهیه نماییم که امتحان خود را پس داده اند. تمام تلاشمان این است تا در زمان خرید، کیفیت مطلوب و قیمت مناسب اجناس را مدنظر قرار دهیم. سود ما در زمان خرید میسر می شود ، اصلی ترین فاکتور، زمان خرید و  فروش ناظر دانستن خداوند است. در واقع اگر همه جا خدا و حضور او را در نظر بگیریم، با هیچ مشکلی مواجه نمی شویم.

 در هشتگرد هیچ گونه تبلیغاتی نداشتیم ولی خوشبختانه تمامی حومه و حتی روستاهای اطراف بنده را کامل می شناسند. همواره سعی می کنیم با مراجعه کنندگان، رفتار صادقانه داشته باشیم و اجناس خوب را به آنها معرفی کنیم. همین امر موجب می شود که تبلیغ کلامی صورت بگیرد. یکی از تبلیغات مثبت برای ما این است که در صورت فقدان اجناس این حوزه، مجموعه ما را معرفی می کنند. بارها جنسی را تهیه کرده ایم که هیچ سودی نداشته است ولی برای تهیه آن سختی های بسیاری را متحمل گردیدیم، چرا که همواره دوست داریم به اصطلاح کار مشتری را راه بیاندازیم.

درخصوص کاربرد و تعداد اجناس فروشگاه مهدی توضیح فرمایید.

بالای هزار و هفتصد قلم جنس در این فروشگاه موجود است. هرکدام از این اجناس کاربرد متفاوتی دارد، به طور کلی کامل ترین و مناسب ترین یراق آلات کابینت و سرویس خواب و سیسمونی در فروشگاه  یراق مهدی موجود است. در این راستا سعی کرده ایم تمامی اقلام مورد نیاز ملزومات کابینت و غیره را  با کیفیت ممتاز و قیمت مناسب به مصرف کنندگان عرضه نماییم .

یکی از خاطرات به یادماندنی خود را در این حوزه توصیف کنید.

سال ها پیش، زمانی که مشغول حرفه درودگری و تولید بودم ، یک روز برای تهیه کتابی به میدان انقلاب مراجعه کردم . به طور اتفاقی با کتابی با عنوان درودگری درجه یک و درجه دو ، مواجه شدم و نظرم را جلب کرد . کتاب را تهیه کردم و پس از مطالعه به سبب جذابیتی که محتوای کتاب برایم داشت تصمیم گرفتم در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کنم و حرفه خودم را به صورت تخصصی ادامه دهم و توانستم آزمون را با کسب نمره کامل پشت سر بگذارم و مدرک فنی و حرفه ای را کسب نمایم .

ساعت کاری و راه ارتباطی با فروشگاه ابزار مهدی را ذکر فرمایید.

ساعت کار ما از ۸ صبح لغایت ۸ شب است.

آدرس:هشتگرد-بلوار والفجر-نبش خیابان آثار باستانی-جنب املاک سیروان

شماره همراه:۰۹۱۲۶۱۳۷۰۴۵

۰۹۱۹۹۱۳۷۰۴۵

برچسب ها

سهراب بیکانی

فروشگاه یراق کابینت مهدی

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "