سهراب بیکانی، مدیر فروشگاه ابزار یراق مهدی:

تبلیغات باید با مدیریت صحیح و موثر انجام شود

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ سهراب بیکانی، مدیر فروشگاه ابزار یراق مهدی جلب می‌ نماییم:

1402/8/27

بزرگترین مشکلی که فروشندگان این حوزه در سطح کشور با آن مواجه هستند چیست؟

بزرگترین مشکلی که در بخش فروش وجود دارد، به صورت کلی با تفاوت نحوه پرداخت مبلغ مرتبط است. زمانی که پرداخت به صورت نقدی انجام می‌ شود، فروشنده به راحتی می‌ تواند مبلغ را دریافت نماید. اما در مواردی که پرداخت به صورت اعتباری و دفتری انجام می ‌شود، با توجه به نوسانات بازار واریز مبلغ به حساب مشکل‌ هایی را به وجود می‌ آورد. زیرا بازار همواره در حال تغییر است و زمانی که بازار ضعیف است، بسیاری از فروشندگان به فروش منفی روی می ‌آورند، که این موضوع باعث رقابت منفی و نوسان در بازار می‌ شود. این مشکل برای تمام صنف ها وجود دارد.

تولیدات داخلی در بخش ابزار و یراق آلات چه تفاوتی با نوع خارجی آنها دارند؟

بخشی از محصولات یراق‌آلات بسیار با کیفیت است و تعداد محدودی از آن ها ضعیف هستند و تولید آن ها بستگی به سلیقه مشتری دارد. در شرایطی که بازار خوب است، همه سعی می‌ کنند بهترین محصول را انتخاب نمایند و تولید کننده نیز تلاش می‌ کند تا محصولات با کیفیتی تولید کند. اما در حال حاضر، بیش از ۸۰ درصد مردم وضعیت مالی خوبی ندارند و زمانی که محصولات ضعیف بیشتر می ‌شوند، باعث می ‌شود محصولات با کیفیت در بازار کمتر شود.

اگر شما در این زمینه مسئول و یا رئیس اتحادیه بودید چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ می کردید؟

این مسئله مهمی است که نیازمند توجه و تصمیم ‌گیری است. اگر بنده این اختیار را داشتم می‌ توانستم از تمام تولید کنندگان داخلی بدون هیچ گونه محدودیتی نمونه‌ هایی را تحویل بگیرم و مطمئن شوم که محصولات تولیدی به صورت عادلانه و با کیفیت به بازار عرضه می ‌شوند. نیاز است که افرادی که در این زمینه تخصص دارند، بررسی کنند که تولید کننده‌ای که عملکرد قابل توجهی دارد، نسبت به کسانی که فعالیت غیرمجاز دارند، مورد تقلید قرار نگیرد و محصولات خود را با قیمت پایین ‌تر به فروش برساند. این کار می ‌تواند منجر به از بین رفتن سرمایه‌ گذاری و نیروی متخصصی که روی آن کار کرده است، گردد.

نقش مطبوعات و رسانه در کمک به صنف شما چیست؟

در صورتی که یک سازمان وجود داشته باشد که تمام فعالیت‌ها را نظارت کند و رسانه‌ها بدون دلیل مشخصی از جایی تبلیغ نکنند، می‌توان از این سازمان درخواست کرد تا تبلیغات را تأیید کند و در صورت تأیید، اجازه دهد تا تبلیغات انجام شود. این کار می‌تواند باعث کاهش تبلیغات بی‌جهت و نامتعارف شود و تبلیغات با مدیریت صحیح و مؤثرتری انجام شود.

 

برچسب ها

سهراب بیکانی

فروشگاه یراق کابینت مهدی

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "