آرمان عزیزیان، مدیریت پیتزا مانو شعبه چیتگر و فست فود توکی تو:

تبلیغات رسانه ای برای اصناف مختلف، بسیار مؤثر است

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با آرمان عزیزیان، مدیریت پیتزا مانو شعبه چیتگر و فست فود توکی تو، جلب می‌ نماییم:

1402/8/25

ضمن اشاره به سوابق تخصصی خود، درخصوص مشکلات موجود در این حوزه نیز توضیح فرمایید.

حدود سه سال است که در این مجموعه ها فعالیت داریم و به مشتریان خدمت رسانی می کنیم.

یکی از مهم ‌ترین مشکلات، با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تورمی که همه اقشار جامعه با آن سر و کار دارند، تورم است. این مشکل به ویژه در صنایع غذایی حاکم است، قیمت‌ ها روز به روز در حال افزایش هستند و هیچ ثباتی ندارند. متأسفانه، وقتی ارزش دلار کاهش می ‌یابد، قیمت‌ ها به گذشته برنمی ‌گردند و افرادی که می‌ خواهند با مجموعه ‌ها همکاری نمایند یا محصولات را خریداری کنند با مشکلات متعددی روبرو می ‌شوند. همچنین، پرسنل نیز درخواست افزایش حقوق دارند تا بهتر و راحت‌ تر فعالیت کنند. از سوی دیگر، مشتریان نیز در مواجهه با قیمت‌ های جدید نگران می ‌شوند.

آیا تعاونی به خصوصی برای مواد غذایی در اتحادیه وجود دارد؟

در حال حاضر، ما به دنبال این مواد غذایی نمی‌ باشیم، زیرا این اتحادیه‌ ها نیز محدودیت‌ هایی دارند. اگر یک رستوران می‌ خواهد موفق شود، باید مواد اولیه با کیفیت داشته باشد و باید نقد خرید کند تا بتواند محصولات با کیفیتی ارائه دهد.

فرهنگ غذاهای مصرفی در ایران با کشورهای دیگر به چه میزان متفاوت است؟

در این حوزه، تنها بحث حلال و حرام وجود دارد. در ذبح اسلامی، خون به طور کامل از بدن حیوان خارج می ‌شود، اما اگر ذبح صورت نگیرد، خون در داخل بدن حیوان باقی می‌ ماند و طعم خوبی ندارد که با ذائقه ایرانی سازگار باشد.

به نظر جنابعالی، راه رشد و توسعه تولید محصولات ایرانی در چیست؟

باید در داخل همیشه کیفیت را رعایت کنیم و قیمت را به تناسب کیفیت بالا برده و بهداشت را در کار رعایت نماییم و آموزش لازم را به کارکنان بدهیم. همچنین، خودمان نیز از آن غذا که به مشتریان ارائه می ‌دهیم روزانه استفاده کنیم تا بدانیم که آنچه را که خودمان پسندیده‌ ایم، دیگران نیز می پسندند یا خیر.

رسانه و فضای مجازی به عنوان یک حامی چه عملکردی می تواند داشته باشد؟

رسانه و فضای مجازی در بخش تبلیغات اصناف مختلف، بسیار مؤثر هستند، اما باید از تبلیغات کاذب خود داری کنند. مشتریان با تبلیغات از این محصولات استفاده می ‌کنند و اگر آنچه که مورد استفاده قرار می گیرد بر خلاف آنچه تبلیغ می ‌شود باشد، در مدت کوتاهی احتمالاً مشتریان را جذب خواهید کرد، اما اگر می‌ خواهید به صورت بلند مدت فعالیت کنید، باید هر چیزی را که در تبلیغات اعلام می ‌کنید، در عملکرد خود نیز داشته باشید. در این صورت، نقش رسانه به عنوان یک ابزار اطلاع رسانی، مفید خواهد بود.

 

برچسب ها

آرمان عزیزیان

پیتزا مانو

فست فود توکی تو

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "