آرمان عزیزیان، مدیریت مجموعه اعلام کرد:

مانو؛ لذیذترین و خوشمزه ترین پیتزای هیزمی در ایران

آرمان عزیزیان به همراه شریک خود سیامک فراهانی مدیریت دو مجموعه فست فود را در منطقه چیتگر تهران با دوشعبه مجزا بر عهده دارد. شعبه پیتزا مانو با طبخ پیتزاهای تخصصی ایتالیایی در فر هیزمی که طرفداران بسیاری دارد. فست فود توکی تو هم در زمینه طبخ غذای مکزیکی فعالیت می کند. یکی از وجوه تمایز این مجموعه ها ارائه خدمات و آماده سازی متریال غذاها شامل درست کردن خمیر ، مرینیت گوشت ، مرغ و ... بصورت صفر تا صد توسط پرسنل می باشد . همچنین عرضه با کیفیت غذاها در محیطی مناسب و فعال بودن در اسنپ فود از دیگر شاخصه های آن به شمار می آید. در این راستا خبرنگار جام جم البرز با این مدیر توانمند و متبحر گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:

1402/8/27

شاخصه های ممتاز مجموعه های تحت مدیریتتان را در چه عواملی می دانید؟

ما در مجموعه پیتزا مانو چیتگر، خمیر پیتزا را از ۲۴ ساعت قبل درست می کنیم و در یخچال قرار می دهیم تا به مرحله شروع طبخ برسد، پیتزاهای ما به لحاظ کیفیت در سطح ایران، کم نظیر است. برتری ما در این است که برای پخت از هیزم استفاده می کنیم. عطر و طعمی که هیزم به خمیر پیتزا می دهد، غیر قابل توصیف است؛ باید حتما امتحان کنید تا تفاوت طعم پیتزا را متوجه شوید.

اگر می خواهید در فعالیت خود متمایز شوید باید کاری انجام دهید که با دیگران تفاوت داشته باشد. خالق این نوع طبخ پیتزا آقای حاجی زاده هستند که این پیتزا را به ایران آوردند. پیتزا را با هیزم طبخ کردند و در حال حاضر دارای ۱۳ شعبه می باشند که یکی از شعبات، مجموعه ماست. درواقع تنها شعبه در تهران هستیم و دیگر نمایندگی ها در شهرهای دیگر هستند. در منطقه چیتگر بیرون بر نیز داریم و همچنین یک فضای باز برای سرو غذای مشتریان در نظر گرفته ایم. در فصل سرما نیز وسایل گرمایشی مهیا است.

توکی تو نیز دارای شعباتی در سراسر کشور است که با ارائه تخصصی غذای مکزیکی شامل تاکو و تاکو رول شده ( تو کی تو ) با استفاده از نان ذرت و همچنین استفاده از متریال سالم و با کیفیت شامل گوشت ، مرغ ، بوقلمون ، میگو ، زبان و سبزیجات در حال ارائه خدمات می باشد . غذای مکزیکی در جهان شناخته شده و تاکو جزو پنج غذای محبوب دنیاست و امیدواریم بتوانیم در ایران و تهران این غذا را بیشتر معرفی و محبوب نمائیم ، فقط کافیست یکبار امتحان کنید چون قابل توصیف نیست همچنین ما برای آنکه بیشتر با ذائقه ایرانی سازگار باشد آن را ایرانیزه کردیم.

در خصوص قیمت و کیفیت خدمات خود، بگویید.

قیمت های ما کاملا رقابتی ومناسب می باشد با توجه به متریال تازه و با کیفیتی که روزانه خریداری می کنیم . پیتزاهای ما از مرغوب ترین مواد اولیه بهره می برد سه تیپ پیتزا داریم؛ به ابعاد 25 سانتی متری ، 32 سانتی متری و 40 سانتی متری که اصطلاحاً  تک نفره ، دو نفره و سه نفره می باشند اما بیشتر از دو و سه نفر را کاملاً سیر می نمایند و گرانترین پیتزای ما که سه نفره ( خانوادگی ) می باشد 420 هزار تومان است .

در خصوص تاکو و تو کی تو نیز ما از مواد و متریال با کیفیت که بصورت روزانه خریداری می شود استفاده می نمائیم ، نان ذرت ، گوشت ، مرغ ، سبزیجات ، میگو ، زبان و بوقلمون که همگی با ادویه جات مخصوصی طعم دار می گردند و قیمت این غذا از 127 هزار تومان تا 340 هزار تومان با توجه به تعداد تکه ها از 2 تکه تا 5 تکه قابل سفارش و انتخاب است .

مردم از چه طریقی می توانند به مجموعه های شما مراجعه داشته باشند و ساعات ارائه خدمات به چه ترتیب است؟

آدرس :تهران-چیتگر-بلوار کوهک-نسیم ۱۶ غربی-خیابان ترگل دوم-مجتمع تجاری هواپیمایی  کشوری

اگر روی گوگل مپ هم جستجو کنند مکان هر دو مجموعه ما را می توانند راحت پیدا کنند .

ساعت کاری مجموعه ها هر روز هفته از ساعت30/11صبح الی ۱۲ شب است.

شماره تماس پیتزا مانو:۰۲۱۴۶۰۵۶۴۵۳

شماره تماس تو کی تو :۰۲۱۴۴۷۷۰۲۱۶

پیج اینستاگرام تو کی تو:

tokitochitgar@

پیج اینستاگرام پیتزا مانو:

pizza.mano.chitgar@
برچسب ها

آرمان عزیزیان

پیتزا مانو

فست فود توکی تو

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "