فرهاد رحیمی، مدیر نوآور رستوران در مصاحبه اختصاصی خاطر نشان ساخت :

رستوران ایتالیایی حس خاص، میزبان لحظه های خاص شما

ظاهر و باطن رستوران ایتالیایی حس خاص نشان می دهد خوشمزه ترین، لذیذترین و با کیفیت ترین غذای ایتالیایی در آشپزخانه این محفل شیک و مدرن طبخ می گردد. بالطبع خلاقیت و نوآوری مدیریت حرفه‌ای این مجموعه در همسان سازی سلیقه اروپایی با ذائقه ایرانی بهانه‌ای شد تا با فرهاد رحیمی، مدیر خوش فکر و عملگرای رستوران حس خاص مصاحبه ای ویژه داشته باشیم. همچنین گفتنی است فرهاد رحیمی، یک کارآفرین خوش سابقه است که با ۲۰ سال پیشینه و جذب تعداد ۳۰ پرسنل توانمند توانسته ضمن اشتغالزایی، تحولی را در صنعت آشپزی و پذیرایی مدرن در استان البرز حاصل نماید. در ادامه نظر خوانندگان را به این مصاحبه جلب می نماییم:

1402/9/1

فرآیند فعالیت جنابعالی در صنعت رستوران داری چگونه آغاز شد و استمرار آن به چه ترتیب بود؟

عشق و علاقه وافری که نسبت به این حرفه دارم سبب شد مسیری که آغاز کرده بودم را ادامه و در جهت گسترش آن تلاش نمایم. گر چه می توان گفت در ابتدا تقریبا به شکل اتفاقی وارد این شغل شدم. اما با علاقه ای که در روند کار به دست آوردم، نهایتا موفق به افتتاح این رستوران گردیدم. در موقعیت کنونی، تصور بنده بر این است که به صورت ذاتی مستعد فعالیت در این حوزه بوده ام.

درخصوص تجربیات و خلاقیت های خود در این حرفه تخصصی و تنوع غذاها در رستوران توضیح فرمایید .

غذاهای موجود در منوی رستوران، ایتالیایی است، اما با خلاقیت به گونه ای طبخ و سرو می شوند که با سلیقه و ذائقه ایرانی سازگار باشند. در حال حاضر این رستوران با تنوع حداقل ۱۰۰ نوع غذای مختلف و مطابق با هر ذائقه ای، پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

البته گزینه برنج در فهرست غذاها نیست و بیشتر غذاهای دریایی، گوشت گوساله و گوسفند، مرغ و انواع پیتزا، پاستا و ساندویچ های ویژه طبخ و سرو می شود.

«حس خاص»، یک ترکیب اسمی زیباست؛ دلیل انتخاب شما از این نام و عنوان برای این رستوران چه بود؟

احساس می کنم نام «حس خاص» پرمحتوا و برازنده‌ مشتریانی است که به این رستوران می آیند. حس خاصی که مشتریان با قرار گرفتن در این رستوران احساس می کنند، علاوه بر غذا از محیط و فضای آرامش‌بخش و دلنشین آن نیز متاثر می باشد. 

اشاره داشتید به فضای آرامش بخش و دلنشین این رستوران، از این فضا چه تعریف و توصیفی دارید؟

ایجاد فضای مناسب حین صرف غذا بسیار حائز اهمیت است. فضای رستوران باید گرم و دلپذیر باشد تا مشتری زمان ورود به محیط، احساس راحتی و آرامش داشته باشد. به طوری که تصور کند در خانه خود غذا میل می کند.

توصیف مشتریان حس خاص از فضای این رستوران چگونه است و بهترین تعریفی که از سوی مشتریان شنیده اید چیست؟

معمولا مشتریان نسبت به کیفیت غذا رضایت دارند. همچنین حسن اخلاق و مردم داری پرسنل نیز بسیار مورد توجه مشتریان عزیز قرار می گیرد. به طور کلی میزبانی رستوران از دیدگاه مشتریان رضایت بخش است. خوشبختانه این تعاریف و توصیف ها را بارها از زبان آنها شنیده ایم.

آیا رستوران تحت مدیریت جنابعالی پتانسیل برگزاری مهمانی ها و مراسم  را داراست؟ و در این زمینه چه تعداد پذیرش می تواند داشته باشد؟

بله قطعا؛ رستوران ایتالیایی حس خاص ظرفیت پذیرش بیش از ۱۵۰ مهمان را به صورت همزمان دارا می باشد.

البته سرویس غذای بیرون بر نیز برای مشتریان گرامی ارائه می گردد. این سفارشات از طریق پیک برای سفارش دهندگانی که مراسم داشته باشند، به نحو احسن تهیه و ارسال می شود.

کیفیت غذاهای رستوران ایتالیایی حس خاص را چگونه ارزیابی می کنید؟

تمام سعی و تلاش مان بر این است که رضایت مندی مشتریان را حفظ نماییم. آنچه در مجموعه ما حکم فرما می باشد انصاف و وجدان اخلاقی و حرفه ای است. در این ارتباط مواد اولیه و مورد استفاده رستوران به طور روزانه و با کیفیت مناسب و درجه یک از بهترین مکان های عرضه کننده، تهیه می شود.

به عنوان یک الگوی موفق در این عرصه چه پیشنهاد، رهنمود و یا توصیه ای به جوانان علاقه مند به این حرفه دارید؟

هر فردی برای انتخاب شغل باید میزان علاقه خود را نسبت به آن حرفه ارزیابی نماید. اگر علاقه مند بود و توان انجام آن را داشت، اقدام کند. در غیر این صورت باید شغل دیگری را مطابق با علاقه و استعداد ذاتی خود بیابد.

به عنوان یک کارآفرین که توانسته است به طور مستقیم ۳۰ پرسنل را جذب کار کند، چه خواسته ای از مسئولین ذیربط دارید؟

خواسته ما از مسئولین این است که کلیه مشاغل و افراد کارآفرین را مورد حمایت قرار دهند. در واقع حرفه رستوران داری به نوبه خود شغلی است که نیاز به نیروی کار دارد. به همین دلیل اگر از سوی مسئولین و مردم حمایت شوند، قطعا فعالیت آنها گسترش پیدا می کند. در این صورت نیاز به جذب پرسنل نیز افزایش می یابد.

حرفه رستوران داری در کل شغل بسیار دشواری است و انجام آن زحمت و مشقت بسیاری را می طلبد. با این وجود تمام سعی مان بر این بوده است که رضایت مشتریان را جلب نماییم تا خاطره ای خوش از رستوران حس خاص داشته باشند.

در پایان این مصاحبه لطفا نشانی، ساعات فعالیت و راه های ارتباطی با رستوران ایتالیایی حس خاص را برای مخاطبان جام جم البرز بیان کنید.

نشانی: فردیس، فلکه سوم، خیابان31جدید، دهم غربی قدیم، رستوران ایتالیایی حس خاص

ساعات فعالیت: هر روز از 12ظهر الی 12شب، به صورت حضوری و بیرون بر

شماره های تماس:

02636502521

02636518088

اینستاگرام:

@senso_speciale

 

 

 

 

برچسب ها

فرهاد رحیمی

رستوران ایتالیایی حس خاص

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "