علی میکائیلی، سازنده ساختمانی:

شاخص برتر در پروژه های ساختمانی ما؛ سرعت و تراز کیفی تحسین برانگیز است

علی میکائیلی، نزدیک به ۲۰ سال است که در عرصه صنعت ساخت و ساز ساختمان فعالیت مستمر دارد. این سازنده مجرب تاکنون اجرای ۲۰پروژه تجاری ،مسکونی و باغ ویلا را با موفقیت عهده دار بوده است. این پروژه ها درمناطقی از جمله عظیمیه ،باغستان ،شاهین ویلا وهشتگرد در استان البرز به اتمام رسیده است. پروژه های ساختمانی در شهرک ماهان نیز از دیگر پروژه های در حال انجام وی به شمار می رود. در ادامه نظر خوانندگان را به گفتگوی روزنامه جام جم البرز با این سازنده تکنوکرات و خالق جلب می نماییم:

1402/9/1

ویژگی ممتاز پروژه هایی که تا کنون به انجام رسانده اید را در چه می دانید؟ 

از شاخصه های برتر ما انجام به موقع پروژه ها می باشد. سرعت در کار و نیز رعایت کیفیت برایمان  بسیار حائز اهمیت می باشد. این عوامل سبب گردیده تا خریداران به مشتریان دائم تبدیل شوند. در واقع هر  مشتری به عنوان یک تبلیغ کننده و معرف برای خریداران تازه عمل می کند.

این ساختمان ها به دلیل به کاربردن مصالح استاندارد و باکیفیت و با استفاده از مهندسان و کارکنان باتجربه و ماهر  و با نظارت کامل بر پروژه ها  پس از گذشت سالها همچنان پایدار و شکل ظاهری خوبی دارند.

همانطور که اشاره داشتید در کار شما موضوع کیفیت بسیار مهم تلقی می شود، در مورد کیفیت مواد اولیه  نیز توضیح فرمائید.

اکثر مصالح مورد استفاده در پروژه ها تولید داخل هستند . در تمام مراحل ساخت و ساز متریال و مواد اولیه دارای  استاندارد و با کیفیت عالی به کار برده می شود. همچنین سرمایه گذاری پروژه ها بر عهده خودمان است.

تمرکز ما بیشتر بر کیفیت بالای ساخت بناها می باشد. به عبارت دیگر تراز کیفی تحسین برانگیز شاکله  شهرت ماست. هدفمان رضایتمندی مشتریان است که بسیار مهم تر از انتفاع مالی می باشد. دقیقا به همین  علت است که بعد از سال ها هنوز در اجرای پروژه ها مورد پشتیبانی قرار می گیریم. خوشبختانه تاکنون برای خریداران عزیزهیچ گونه مشکلی به وجود نیامده است. 

با توجه به تاکیدی که در صحبت هایتان نسبت به رضایتمندی مشتریان داشتید، بفرمایید علاوه بر کیفیت  اجراها، در خصوص قیمت پروژه ها چگونه عمل می کنید؟ 

سعی ما بر مدارا کردن با مشتریان است. در این راستا گزینه های پیش فروش و فروش اقساطی به  خریداران ارائه می گردد. در واقع با در نظر گرفتن شرایط  مشتری با آنان قرارداد تنظیم می شود.

همچنین با زوج های جوان و افرادی که برای اولین بار ملک می خرند، همراهی می کنیم. برای این  مشتریان تخفیف های مناسبی در نظر گرفته می شود. به طور کلی تا حد امکان ،توان وتلاش مان بر

حمایت از مشتریان است.

با این وصف باید خاطرات شیرین بسیاری از مشتریان و خانه دار شدن آنها داشته باشید؟ 

بله، خاطرات بسیار است از جمله وقتی پروژه ای را به موقع  تمام و تحویل مشتریان عزیزمان می گردد و رضایت و خوشحالی مشتریان را می بینیم همین رضایت مندی مشتریان عزیزمان بسیار ارزشمند وپشتیبان برای ما می باشد.

درخاتمه جهت اطلاع خوانندگان شماره تماس خود را اعلام نمائید.

شماره تماس :09122688200

برچسب ها

علی میکائیلی

ساختمان ساز

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "