مهندس حسن شجاع، مدیرعامل اعلام کرد:

تجهیز۶۰۰ کارخانه، شاخصه توانمندی شرکت تهران پوشش

شرکت تهران پوشش در زمینه ماشین‌آلات و تجهیزات خط رنگ مورد استفاده در کارخانه های تولیدکننده قطعات فلزی، فعالیت دارد. این مجموعه در سال ۱۳۷۴ در تهران تاسیس گردید و سپس به استان البرز انتقال یافت. تهران پوشش تا اکنون در ارتباط با نصب تجهیزات و ماشین آلات خط رنگ با ۶۰۰ کارخانه همکاری داشته است. مهندس حسن شجاع، تعدد بالای انجام پروژه ها و نیز تداوم ارائه خدمات ارتقاء یافته و مدرن را حاصل عملکرد موفقیت‌ آمیز و نیز مشتری مداری این مجموعه می داند. در همین راستا روزنامه جام جم البرز با این مدیر فن سالار و توانمند به گفتگو نشسته است که در ادامه از نظر خوانندگان می گذرد:

1402/9/8

شرکت تحت مدیریت شما هم از لحاظ تعدد پروژه ها و هم از نظر کیفیت ارائه تجهیزات موفق بوده است، در خصوص چگونگی و حیطه این فعالیت ها بیشتر توضیح دهید.

فعالیت ما در زمینه ساخت، نصب و راه اندازی ماشین آلات و تجهیزات خط رنگ مورد استفاده در کارخانه هایی است که قطعات فلزی تولید می کنند و نیاز به رنگ آمیزی دارند. در واقع پروسه صفر تا صد نصب ماشین آلات و تجهیزات رنگ آمیزی در کارخانه ها توسط شرکت انجام می پذیرد. این خدمات شامل سیستم های کانوایر هوایی، کوره های پخت و سیستم های شستشو اتومات و کلیه تجهیزاتی می باشد که کارخانه ها جهت رنگ آمیزی قطعات به آن احتیاج می یابند.

نسبت به حجم بالای کار و گستردگی آن در سطح کشوری، مختصری از پروژه های انجام گرفته و یا پروژه های در حال اجرا بگویید.

طی این سال ها پروژه های قابل توجه ای را به انجام رسانده ایم. از جمله با مجموعه ماشین سازی تبریز، ایران خودرو، شرکت سایپا، شرکت حفار ماشین، شرکت پکیج رادیاتور ایساتیس و شرکت هایی که در زمینه تولید شیرآلات و مبلمان فعالیت دارند، همکاری داشته ایم.

تا کنون تجهیزات حدود ۶۰۰ کارخانه را نصب کرده ایم. خوشبختانه همه این شرکت ها مشغول به کار هستند و به مرور زمان نیز جهت ارتقاء دستگاه ها اقدام نموده اند. در صورت ورود صنعت جدید در این حوزه حتما آن را به مشتریان خود معرفی می نماییم تا آن ها نیز دستگاه های مورد استفاده شان را ارتقاء دهند. شرکت تهران پوشش افتخار ارائه خدمات به خارج از کشور را نیز داشته است. چون در کشور عمان وعراق هم دستگاه نصب کرده ایم.

اشاره داشتید به ارتقاء مستمر خدمات و اطلاع آن به مشتریان، رضایت مندی مشتریان به چه میزان برای جنابعالی حائز اهمیت می باشد؟

شرکت ما بسیار مشتری مدار است. در این ارتباط بابت ساخت ماشین آلات برای مشتریان ابتدا وضعیت آنها را مورد ارزیابی قرار می دهیم و سپس بهترین و به روزترین سیستم را پیشنهاد می دهیم.

در زمینه رنگ‌ اکثر کارخانه ها با پیستوله های قدیم و مایع کار می کنند. ولی ما رنگ پودری و رنگ واتربیس که مطابق با تکنولوژی جدید می باشد را معرفی و ارائه می نماییم. خوشبختانه از سوی مشتریان با استقبال خوبی مواجه بوده ایم. به عنوان مثال شرکت سایپا با پیستوله و با رنگ مایع و به صورت دستی فعالیت می کرد که ما آن را به رنگ های الکترو استاتیک پودری ارتقاء دادیم.

ویژگی و شاخصه های ممتاز رنگ هایی  که در موردشان توضیح دادید، در چیست؟

این رنگ ها کیفیت بسیار عالی از نظر ظاهر قطعه و از لحاظ ماندگاری در برابر اشعه UV دارند و تغییر رنگ نمی دهند. همچنین در مقابل خوردگی مثل سرما و گرما مستحکم و ضد خش هستند.

رنگ ها در زمان استفاده کاملا بهداشتی بوده و هیچ ضرری برای محیط زیست ندارند. ماندگاری آنها بالا است و در مقابل گرمای موتور نیز از بین نمی روند.

ویژگی ممتاز دیگر این رنگ ها، قابلیت بازیافت آن می باشد. بطوریکه می توان آنها را جمع و مجدد به سیستم بازگرداند.

این فرآیند چند حسن دارد، اول اینکه هزینه تمام شده رنگ آمیزی کاهش می یابد. دوم کیفیت کار بسیار بالا است و سوم اینکه رنگ با پروسه بازیافت مجدد به چرخه تولید باز می گردد.

جهت اطلاعات خوانندگان ما نشانی و شماره های تماس شرکت تحت مدیریت خود را اعلام نمایید.

آدرس: جاده ملارد-چهار راه ملارد-مجتمع صنعتی ملارد جنوبی-نبش فلکه دوم

شماره همراه:۰۹۱۲۳۰۲۶۶۳۹

شماره ثابت:۰۲۱۶۵۴۱۵۶۳۰ و

۰۲۱۶۵۴۱۵۶۳۴

وبسایت: https://www.tehranposhesh.ir

اینستاگرام: tehran.pooshesh.company

ساعت فعالیت از ۸ صبح لغایت ۱۷ است. در صورت نیاز، هماهنگی در روزهای پنج شنبه و جمعه نیز امکان پذیر می باشد.



 

برچسب ها

مهندس حسن شجاع

شرکت تهران پوشش

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "