محمدرضا صمیمی و قادر پاشایی، مدیران دفاتر املاک:

رضایتمندی مشتریان، افتخار ماست

قادر پاشایی، حدود ۱۷ سال است که در حوزه املاک به صورت حرفه ای فعالیت می کند. صداقت در کار و حس اعتماد به مشتری یکی از شاخصه هایی است که در نوع مدیریت ایشان از دیدگاه مراجعه کنندگان عنوان می شود. محمد رضا صمیمی، دوست و همکار قادر پاشایی، نیز سالیان متمادی است که در این حوزه فعالیت تخصصی دارد و دفتر تحت مدیریت ایشان با نام املاک صمیمی، جزو مجموعه های قدیمی و خوشنام منطقه دهقان ویلا و کرج نو می باشد. اهتمام بر رضایت مشتریان، یکی از ویژگی های برجسته املاک صمیمی به شمار می آید. بهره مندی این دو مجموعه املاک معتبر و توانمند از این ویژگی ها ما را بر آن داشت تا گفتگویی را با این دو مدیر اخلاق مدار و متخصص ترتیب دهیم. در ادامه مخاطبان گرامی جام جم البرز را به مطالعه آن دعوت می کنیم:

1402/9/8

لطفا بفرمایید، دفتر املاک قادر پاشایی چه خدماتی را به مشتریان ارائه می دهد؟

قادر پاشایی: در این مجموعه خرید، رهن، اجاره و مشارکت در ساخت انجام می شود. یکی از مشکلات فعلی این حوزه، املاک بدون مجوز در منطقه هستند.

شاخصه مجموعه تحت مدیریت خود را در تمرکز بر چه فاکتورهایی می دانید؟

صداقت در کار و سالم کار کردن بسیار اهمیت دارد. همچنین خرسندی و رضایت مشتریان از معاملاتی که انجام می شود، جزو فاکتورهایی است که همواره بر آن اهتمام داریم.

منطقه فعالیت شما از چه پتانسیل هایی برای سرمایه گذاری برخوردار است؟

در حال حاضر سرمایه گذران به علت پایین بودن قیمت ها در این منطقه اقدام به سرمایه گذاری نموده اند.

رضایت مندی مشتریان از انجام معاملات و مشاوره هایی که ارائه می دهید، به چه میزان است؟

خوشبختانه مشتریان از عملکردمان راضی هستند، چون صداقت همواره سر لوحه کار ما بوده است. پول ماندگاری ندارد، بلکه این صداقت است که می ماند و اهمیت دارد. در واقع می توان گفت صداقت و راستی در گذر زمان خود را نشان می دهد. ما همیشه سعی کرده ایم به صورتی کار کنیم که در ذهن مشتری ماندگار شویم.

جنابعالی درخصوص املاک صمیمی و پیشینه آن برای اطلاع مخاطبان ما بگویید.

محمد رضا صمیمی: پدرم از سال ۶۷ در این حوزه فعالیت می کرده است، ایشان قبل از تاسیس اتحادیه، از طریق اداره بازرگانی جواز کسب خود را دریافت نمودند. بنده نیز از سن ده سالگی وارد این صنف گردیدم. املاک صمیمی حدود ۳۳ سال است که در این حوزه سابقه فعالیت دارد.

حوزه فعالیت شما چه مواردی را شامل می شود؟

حوزه فعالیت ما شامل خرید، فروش، رهن، اجاره ، آپارتمان، ویلا و باغ است. البته مشارکت در ساخت و تهاتر نیز انجام می دهیم. تمام کارهای حقوقی نیز بر عهده خودمان می باشد.

مجموعه تحت مدیریت جنابعالی چه ویژگی های ممتاز و برجسته ای دارد؟

مشتریان با خیال راحت به املاک صمیمی مراجعه می کنند، چون از قدیمی های منطقه هستیم، بنابراین مردم به ما اعتماد دارند، چرا که تمام ملک ها را می شناسیم و نسبت به منطقه اشراف و آشنایی داریم. به طور کلی می توان گفت که سعی کرده ایم هفتاد درصد افراد را صاحب خانه نماییم، بیشتر تلاشمان نیز بر رضایت مشتری است‌.

منطقه ما بیشتر کارگرنشین هستند، بنابراین به مستاجرین نگاه ویژه ای داریم، کاملا از آن ها حمایت می کنیم؛ در مورد حق الزحمه سعی میکنیم با ارباب رجوع مدارا کنیم. چون این شغل پدری من است، تلاش می کنم که او را سر بلند نمایم. شعار ما دقت در خرید و سرعتدر فروش می باشد.

در پایان این گفتگو لطفا نشانی و راه های ارتباطی با املاک صمیمی و املاک قادر پاشایی را جهت اطلاع مخاطبان اعلام کنید.

نشانی املاک صمیمی : بلوار حدادی- کرج نو -روبروی مدرسه قدس

مناطق فعالیت: کرج نو  .گلشهر .دهقان ویلا

شماره تماس: ۰۹۱۲۶۵۸۰۴۳۷

نشانی املاک قادر پاشایی:45 متری گلشهر-انتهای شهید کریمی-روبروی بازار گلایل

شماره تماس:۰۹۱۲۲۶۴۳۷۴۰

برچسب ها

محمدرضا صمیمی

قادر پاشایی

املاک قادر پاشایی

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "