مریم مافی پور، مدیریت سالن تصریح کرد:

لنا؛ بهترین سالن زیبایی عظیمیه کرج

مریم مافی پور، سالن زیبایی تحت مدیریت خود را در سال ۱۴۰۱ تاسیس نمود. ایده راه اندازی سالن زیبایی لنا در ابتدا بر پایه همکاری خانوادگی و بهره مندی از نیروی کارآمد خانواده شکل گرفت. اکنون در اولین سال تاسیس، این مجموعه توانسته به بهترین مرکز زیبایی در منطقه تبدیل شود. مریم مافی پور به عنوان یک مدیر پر تلاش در کارنامه موفقیت های خود در زمینه زیبایی، توانسته مدارک بسیاری را در سطح بین المللی و داخلی کسب نماید. در ادامه گفتگوی خبرنگار جام جم البرز با این مدیر هدفمند و ساعی از نظر خوانندگان می گذرد:

1402/9/8

شما در مدت کوتاه یک سال توانستید این سالن را به نقطه ایده‌آل اهداف خود برسانید، در خصوص این دستاوردها توضیح دهید.

در حال حاضر من چندین مدرک فنی و حرفه ای در داخل کشور کسب کرده ام. همچنین مدارک تخصصی بین المللی متعددی را از کشورهای روسیه، دبی و ترکیه اخذ نموده ام. این مدارک شامل دوره های هیرکات، خدمات پوست، تراپی مو، رنگ، لایت، اکستنشن مژه و کاشت ناخن ومی شود.

در واقع ایده راه اندازی سالن زیبایی به شکل خانوادگی از دو سال پیش در ذهنمان شکل گرفت.  جهت تحقق این ایده، اعضای خانواده از جمله خواهرم، دخترم، خواهرزاده هایم و خانم برادرم همکاری داشتند. در ابتدا هدف این بود که فقط به صورت خانوادگی فعالیت نماییم. ولی بعد از مدتی با توجه به افزایش مراجعین به نیروی بیشتری احتیاج داشتیم. بنابراین پرسنل جدید به جمع ما ملحق گردیدند.

با توجه به همکاری اعضای خانواده باید فضای سالن صمیمی و دلپذیر باشد، نظر مشتریان در این مورد چیست؟

وجه تمایز و شاخصه برتر سالن لنا فضای مثبت و انرژی بالای آن است. این موضوع مورد تایید تقریبا ۹۰٪ مراجعه کنندگان است و به دفعات اظهار نموده اند. به واقع من دلیل اصلی این اتفاق را رابطه صمیمی و خوب پرسنل با یکدیگر می دانم.

از شروع فعالیت مان تاکنون سعی کرده ایم خدمات با کیفیت بالا و نیز قیمت منصفانه ارائه نماییم.

رضایتمندی مشتریان را چگونه ارزیابی می کنید و تحقق آن چقدر برای شما حائز اهمیت است؟

موفقیت لنا در زمینه تحقق رضایتمندی مشتریان به چند عامل بستگی دارد. برخورد مناسب، نظافت سالن و رعایت بهداشت، احترام بی چون و چرا، و صبوری بی اندازه پرسنل نسبت به مشتریان؛ از جمله این عوامل محسوب می شود.

همچنین کلیه خدمات با بهترین متریال روز، برندهای ایرانی و خارجی که به پوست و مو آسیب نمی رساند، ارائه می گردد.

به طور کلی ما همیشه حق را به مشتری می دهیم. برای مدیریت سالن رضایت و خوشحالی مشتریان پس از اتمام کار بسیار مهم است.

برای آینده چه اهدافی را مد نظر دارید؟

 در حال حاضر برایمان مهم است که توانستیم طی مدت یک سال در منطقه  بهترین باشیم. اما این تازه اول راه است. ما در جهت پیشرفت لنا همچنان در تلاش خواهیم بود. در این راستا سعی مان بر این بوده که در همه زمینه ها خود را آپدیت کرده و با علم روز همراه باشیم.

در پایان بفرمایید درآمدزایی و استقلال مالی برای خانم ها تا چه اندازه می تواند برای آینده آنها مهم و حیاتی باشد؟

همه ما می دانیم گاهی شرایط به گونه ای است که ما نمی توانیم آنچه می خواهیم را تهیه نماییم. در این موقعیت دو حالت امکان اتفاق دارد. اول اینکه فرد در حالت انفعالی قرار می گیرد و متوقف می شود. اما درحالت دوم، فرد تغییر را شروع می کند و قدم بر می دارد.

در واقع شکست بخشی از زندگی به شمار می رود. انسان موفق در زندگی چنین اتفاقاتی را جزئی از موفقیت می داند.

خوشبختانه من از این مسیر توانستم به درآمد زایی و استقلال برسم. قطعا هر فردی نسبت به علایق شخصی خود می تواند اهداف و خواسته هایش را تحقق بخشد.

جهت اطلاع خوانندگان نشانی و شماره تماس را اعلام نمایید.

عظیمیه ،خیابان شریعتی،بعد از آتش نشانی، ساختمان سلام، طبقه پنجم

@lenaa.beautysalon

شماره تماس:

۰۹۳۶۲۱۵۸۲۵۷

 

 

 

 

 

برچسب ها

مریم مافی پور

سالن زیبایی لنا

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "