نگار و مسلم کریمی ، مدیران کلینیک:

اهتمام داشته ایم دایا بهترین کلینیک پوست، مو و زیبایی اندیشه باشد

نگار و مسلم کریمی، زوج جوان سالهای متمادی است که در حیطه زیبایی فعالیت دارند. آنها در حال حاضر مدیریت کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی «دایا» را عهده دار می باشند. بنا بر اظهار مدیران این مرکز زیبایی در منطقه اندیشه کرج، مدتهاست که بین زیبا جویان تبدیل به نامی آشنا و مطمئن شده است. دلیل اصلی آن را می توان علاوه بر حاذق بودن پزشک کلینیک، استفاده از برندهای با کیفیت و معتبر، دانست. در مصاحبه ذیل، نظر خوانندگان را به گفتگو با این مدیران متخصص و اخلاق مدار جلب می‌نماییم:

1402/9/15

در کلینیک زیبایی دایا، چه خدماتی به مراجعین ارائه می گردد؟

تمام خدمات مربوط به زیبایی در این مجموعه ارائه می شود. از جمله این خدمات می توان به تزریق ژل برای کلیه اجزای صورت، بوتاکس، لیزر موهای زائد و جوان‌سازی پوست اشاره نمود. همچنین مراقبت های پس از زیبایی نیز جهت تکمیل پروسه درمان با افتخار برای زیبا جویان انجام می پذیرد.

از دیدگاه شما این مجموعه چه تفاوتی با سایر کلینیک های زیبایی دارد و چه عاملی باعث متمایز شدن آن شده است؟

ما افتخار همکاری با پزشکان حاذق و مجرب را در مجموعه داریم که کاملا در این حیطه کاربلد و آشنا به سلیقه مراجعه کنندگان هستند. علاوه بر آن تمام سعی مان بر استفاده از برندهای درجه یک، معتبر و با کیفیت می باشد.  خوشبختانه در این زمینه همسرم آقای کریمی، به دلیل آشنایی دقیق با انواع برندها نسبت به تهیه آنها نظارت دقیق و کامل دارند. در هر صورت تلاش ما این است که همه موارد به صورت قانونمند انجام پذیرد. به طور کلی، اهتمام داشته ایم دایا بهترین کلینیک پوست، مو و زیبایی اندیشه باشد.

اشاره داشتید به مواد اولیه با کیفیت و معتبر؛ در این خصوص بیشتر توضیح دهید. نحوه‌ خرید محصولات به چه ترتیب است؟

تمام خریدها از شرکت‌های معتبر و شناخته شده، انجام می‌شود. همچنین پزشک کلینیک قبل از شروع کار، یکسری آزمایشات مرتبط را انجام می‌دهد. در صورت تایید کیفیت محصولات، اقدام به کار می‌نماید.

مطلب و یا خاطره‌ای طی این سال‌ها، پیش آمده است که آن را به یاد داشته باشید و بخواهید بازگو کنید؟

مشاهده رضایت مراجعه کنندگان بهترین خاطره برای ماست و همیشه در ذهنمان باقی می ماند. درواقع خوشحالی افراد بعد از انجام خدمات زیبایی و دیدن تغییرات مثبت، برای ما فوق‌العاده ارزشمند است. خوشبختانه سالهاست که هر روز شاهد این شادی ها و واکنش‌های زیبای مراجعین هستیم.

در پایان ضمن تشکر از شما، نشانی و شماره تماس کلینیک را اعلام نمایید.

آدرس: ابتدای اندیشه- فاز یک - نرسیده به شاهد شرقی - ساختمان پزشکان پرشین - طبقه ۲ - واحد ۱۱ - کلینیک دایا

شماره تماس :

09213926473

پیج اینستاگرام :

daya_beauty_clinic

برچسب ها

نگار کریمی

مسلم کریمی

کلینیک زیبایی دایا

جام جم البرز

ارسال پیام

نام و نام خانوادگی

پست الکترونیک

توضیحات

جام جم البرز

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جام جم البرز است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی و تولید "شرکت برنامه نویسی آتـــــرین "